slapen

hallo,
mijn zoontje is nu 14 weken oud. Hij doet het heel goed en is erg tevreden, hij slaapt goed, nu krijgen we alleen veel reacties dat hij veel slaapt en moet hij niet meer op blijven?? hij slaapt na zijn fles van 7 uur tot 10.00 dan van 11.30 tot 1400 dan weer van 1530 tot 1800 en van 1930 tot 22.30 voor de laatste fles van die dag dan slaapt hij door tot 0700. hoe zit dat bij jullie???
 
Hi Anoniem, zou me niet druk maken. Onze zoon, nu 20 weken, slaapt ook veel. Heerlijk toch, hij zal het nodig hebbeb en van eten en slapen groeien ze. ZOu hem zeker niet opgaan houden, tip lees het boekje van Ria Blom regelmaat en inbakeren. Hierinstaat dat ze tussen de slaapjes maximaal 1.5 uur wakker zijn, bij onze zoon klopt dat precies.
 
Ieder kind is verschillend.In het begin raken ze erg uitgeput van het drinken van een voeding.Mijn zoontje deed het ongeveer net zo behalve's nachts,dan was hij erg wakker,gelukkig heb jij dat niet.Maar teveel slapen????
volgens mij pakt hij wat hij nodig heeft en dat wordt vanzelf minder
 
Wat een onzin het is een baby die horen te slapen, eten en vieze luiers te maken. Neem het er nu nog maar van... over een half jaar denk je mischien wel dat slapen heeft toch wel wat.

Groetjes
 
Is heel normaal hoor, dat vele slapen. Geen zorgen over maken! Hoe oude ze worden hoe minder slaap ze overdag nodig hebben, maar dat ontwikkeld zich vanzelf. Laat 'm lekker zoveel slapen als hij wil.

Succes
 
Ben wel blij deze reacties te lezen, ik heb een soort gelijke vraag namelijk.... Zo zie je inderdaad maar weer dat iedereen elkaar kan helpen
Mijn zoontje is namelijk ook 14 weken en slaapt ook best wel veel, soms wat minder, maar over het algemeen is hij ongeveer 2 uurtjes wakker, inclusief de flessentijd, en dan wrijft hij zich al weer in de oogjes. Alleen als je hem dan in bed stopt zet hij het eerst 5 minuten op een stevig huilen en valt dan als een blok in slaap
 
Terug
Bovenaan