slapen

Hoi dames,
onze zoon komt overdag zeer slecht in slaap. Ik heb van alles geprobeerd. Heeft iemand van jullie ervaring met alternatieve geneeswijzen of homeopatische middeltjes?
Dank je wel!
 
Hallo,
Ik weet niet hoe oud je zoon is en hoe hij de nachten slaapt, als de nachten goed gaan zou ik overdag er niets aan doen hoor, tenzij hij veel huilt zou je misschien voor een uurtje rust voor hem met hem gaan wandelen. Succes ermee...
 
Hoi,
Je zegt dat je al van alles geprobeerd hebt maar voor de zekerheid: heb je ook al lavendelolie geprobeerd. Sinds ik een paar druppeltjes van deze olie in haar bedje druppel, slaapt mijn dochtertje heerlijk. Lavendel werkt erg ontspannend en rustgevend. Iets anders weet ik ook niet. Succes ermee!
 
Heb je al wel eens geprobeerd met hem in een draagdoek of draagzak 'm bij je te houden. Mijn dochter wordt vaak (wel even geduld hebben!) rustig, helemaal als ik rustig op kalme muziek door het huis wandel. Dit doe ik alleen als ze erg onrustig is. Meestal slaapt ze dan overdag prima!
 
Ik zou tevens een draagzak adviseren. Heeft bij ons heel goed gewerkt. Verder kan chamodent (homeopatisch van VSM) een kalmerende werking hebben. Dit kan soms helpen. Verder zou ik altijd het kindje op bed leggen en niet bv in de box. Een rustgevende omgeving helpt.
 
Terug
Bovenaan