slapen

hoi
onze zoon is 6maanden jong en wil de nachten niet echt meer slapen, hij gaat rond 18:00 naar bed en slaapt goed om 23:00 de laaste fles nou s'nachts wordt hij om het uur wel wakker gaat huilen geef ik de speen dat is ook niet goed dan moet hij nog harder huilen,dan laat ik hem toch even huilen, dat gaat ook niet hij slaapt gewoon slecht, terwijl een maand terug heel goed ging de nacht doorslapen, ik weet niet meer zo goed wat ik hier nou mee aan moet, koud heeft hij ook niet,oom niet ziek, zelf overdags is hij vervelend, 5 min kan hij spelen maar dan begint het weer we kunnen niet eens even rustig zitten en slapen, wie heeft hier ook last van, wat kan ik hier aan doen,
 
Hallo Coby,

Onze dochter is ook 6 maanden en wij doen haar tussen 20.00 en 21.00 naat bed. Haar laatste fles is dan met pap. Ze slaapt dan tot 7 uur. Soms wordt ze 's nachts wakker maar slaapt ook zo weer. Dan heeft ze meestal wel een drukke dag gehad, Is ze veel onrustiger. Na de eerste fles om 7 uur gaat ze om 8 uur nog een uurtje naar bed. Dan ongeveer 3 uur wakker (soms met moeite) tot 12 uur(fles). Slapen (2 uur). Wakker tot volgende fles (4 uur)en avondeten.Van 6 tot 7 slapen. Dan nog een uurtje slapen. Spelen, onder de douche, laatste fles en naar bed. Ongeveer schema hé ? We hebben dezelfde problemen gehad zoals jullie. Dit werkt voor haar en ons. Succes
 
Onze zoon is 6,5 maand oud en heeft vorige week ook een aantal nachten gehad die echt slopend waren voor ons!
Normaal gesproken slaapt hij altijd door al vanaf 3 maanden oud, maar vorige week... wakker worden 's nachts en huilen, verschrikkelijk huilen. Hij was echt niet te kalmeren met een speentje of aaien over zijn wang. We moesten hem er echt uit halen, dat is nooit eerder gebeurd. Op de arm werd hij dan op een gegeven moment wel weer rustig, maar zodra we hem dan weer in bed legde...
Hij is nu snipverkouden en er komt een tweede tandje door, dus bij hem komt het denk ik daar door...

Ons zoontje gaat om ±20.00 uur naar bed en slaapt dan tot ongeveer 7.30 uur. Overdag slaapt hij meestal van 10.30 - 12.00 en van 15.00 - 16.00 uur en heeeeel af en toe ook nog een half uurtje om ongeveer 18.30 uur, omdat hij nu in de overgangsperiode zit van 3 naar 2 slaapjes overdag.

In ieder geval succes ermee en ik denk en hoop voor je dat het gewoon een overgangsperiode is.
 
Terug
Bovenaan