Slapen?!

Dag mamas en papas,
Onze dochter van 11 maanden heeft een beroerd slaap ritme. Overdag gaat ze er met moeite een uurtje in, en is eind van de middag zo moe dat ze alleen nog maar bij moeders op schoot wil, anders is het schreeuwen geblazen. (Met nog een kind van 5.5 erg onhandig/heftig!!) lijkt zeer eenkennig en vecht tegen de slaap. Dat eenkennige heeft ze al vanaf maand drie. Het gekke is dat ze door de dag heen ook heel lief en zoet is..S'nachts slaapt ze van ong. 19.30 tot 04.00 uur en dan is het weer feest. Later in bed heeft helemaal geen zin, dan slaapt ze niet meer. Vanmiddag laten huilen, en dat houd ze gewoo een uur (!) vol. Niet geslapen..Lang verhaal de vraag is of iemand dit herkent en weet wat te doen..vanmiddag werd ik echt driftig, doe onze dochter nix, maar toch het trekt een enorme wissel op jezelf de rest van het gezin.
HEEFT ER IEMAND TIPS?
Alvast heel erg bedankt voor reacties.
 
hallo
wat vervelend zeg?
ik heb nu een dochter en ze is net 1 jaar oud geworden ,zij had ook veel slaap problemen 10 tot 20 keer per nacht wakker worden en drinken.
ik heb haar toen gewoon ingebakerd met een stevig baby lakentje ,veel mensen vinden die zielig maar dat is het niet in de baarmoeder hebben ze ook krap gezeten ze vinden het juist erg prettig,gewoon met de armpjes langs het lichaam en dan strak inwikkelen in een stevig lakentje.
bij mij werkte het perfect en je kunt het ook daarna afbouwen met een trappelzak.
succes allemaal
romy venhuizen
christinavenuizen@hotmail.com
 
Hoi Roos,
Ik had heel veel aan het volgende boekje. De eerste keer dat je je kindje laat huilen, huilen ze lang, dat betekent echter niet dat het altijd zo lang zal duren en laten huilen geen zin heeft: de tweede keer is al stukken korter. Succes,
Michelle.

LEER UW BABY 'S NACHTS DOOR TE SLAPEN

Auteur: SCHAEFER, C.E.

ISBN: 9060305531

Bindwijze: Paperback

Versie: Nederlands


Onze prijs: € 13,90

 
Terug
Bovenaan