slapen

hallo moeders

mijn zoontje is bijna 7 maanden, maar slapen ho maar, hij gaat tussen 19:00/20:00 naar bed komt hij rond 03:00 wakker en gillen huilen, proberen we eerst de speen nou dan gilt hij het helemaal uit geef ik hem maar eten, dat gaat dan goed, luiertje, nou slapen weer 2 uur later het zelfde, ik weet niet meer wat ik moet doen kan hem moeilijk alsmaar de fles geven,maar hij komt dan echt niet in slaap wat zal er wezen iemand hier ook last van en wat kan ik hier aan doen,het ligt ook niet aan doorkomende tandjes,alvast bedankt
 
Hoe slaapt hij overdag? misschien krijgt hij zijn uurtjes dan wel, en moet je het wat afbouwen..zodat hij snachts meer slaapt. Ook regeldagen kunnen het probleem zijn, dat hij meer moet eten ook snachts..En misschien een beetje lullig, maar laten huilen een paar nachten volhouden en dan schijnt het ook te lukken(soms).Verder moet je je niet te gek laten maken, hoe moeilijk het ook is elke fase gaat ook weer over..
Succes!
 
Hoi

Mijn zus had haar zoontje die toen 9 maand was ook plots snachts weer wakker. Aangezien ze op deze leeftijd al dingen doorhebben, krijgen ze ook door dat als ze huilen dat jij dan weer komt en dat ze weer aan de borst mogen of de fles krijgen. Mijn zus heeft hem dan ook laten huilen terwijl ze dat anders dat nooit deed. Na drie nachten sliep hij weer door. Voor haar en hem niet echt leuke nachten maar het werkt wel!
 
Ik heb een dochtertje, precies hetzelfde, eerst gaf ik uiteindelijk dan ook maar de fles, maar ik heb haar een paar weken geleden, een paar nachtjes laten huilen, wel kijken en eff de speen gegeven, maar nu....paradijs !!! Ze slaapt tot de volgende ochtend 7 uur, het is eff op de tanden bijten, want niemand hoort z'n kindje graag huilen, maar uiteindelijk is het voor hem/haar en voor jou beter.

Succes, Lisa
 
hallo
wat vervelend zeg?
ik heb nu een dochter en ze is net 1 jaar oud geworden ,zij had ook veel slaap problemen 10 tot 20 keer per nacht wakker worden en drinken.
ik heb haar toen gewoon ingebakerd met een stevig baby lakentje ,veel mensen vinden die zielig maar dat is het niet in de baarmoeder hebben ze ook krap gezeten ze vinden het juist erg prettig,gewoon met de armpjes langs het lichaam en dan strak inwikkelen in een stevig lakentje.
bij mij werkte het perfect en je kunt het ook daarna afbouwen met een trappelzak.
succes allemaal
romy venhuizen
christinavenuizen@hotmail.com
 
Hoi,
Hieronder een boekje van de site van de boekwinkel hier. Ik heb er heel veel aan gehad.
Succes,
Michelle.

LEER UW BABY 'S NACHTS DOOR TE SLAPEN
Auteur: SCHAEFER, C.E.
ISBN: 9060305531
Bindwijze: Paperback
Versie: Nederlands
Onze prijs: € 13,90

 
Je zou kunnen proberen je kindje op de buik te laten slapen. Ik weet het, er is dan een groter risico op wiegedood, maar met 7 maanden is die kans er nauwelijks meer omdat je kindje zelf het hoofdje op kan tillen. Bij ons heeft het heel goed geholpen.
 
Inbakeren is een goede tip. Maar doe het nooit zomaar... Lees er eerst even wat meer over! Ze mogen namenlijk niet in een doek liggen welke niet elastisch is en mogen ook niet te warm liggen. CB kan je ook informatie geven en het zelfs voordoen! Succes.
 
Terug
Bovenaan