slapen

hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Mijn zoontje Sander is sinds vorige week over op 3 flessen. Zijn schema is nu :

7:30 Fles 210 ml
11:15 brood
11:45 fles 210 ml
tussendoor roosvicee
15:00 fruit
17:00 groente
19:30 Fles 210ml melk met 3 scheppen nutrix

Maar het probleem is het slapen hij gaat na zijn fles van half 8 nog terug tot een uur of half 10 dan gaat hij om  12 uur weer naar bed tot ongeveer 2 uur half 3, maar daarna slaapt hij niet meer voor half 8. Ik krijg hem echt niet naar bed probeer het wel, maar dan is hij helemaal over zijn toeren. En om 7 uur is hij helemaal op. Hebben jullie tips?

groetjes Jolanda
 
Hoi Jolanda,
Misschien moet je eens proberen om je kleine niet na zijn voeding van half 8 meteen weer in bed te leggen maar rond een uurtje of 10 pas.
Dan kan hij 's middags ook weer wat later en is de tijd tot zijn avondslaapje ook weer korter. Misschien is het dan voor jullie allebei beter vol te houden.
 
Hoi,
Ik ben het met JJ eens. Mijn zoontje is ook 7 maanden en slaapt iedere dag ongeveer van 10.30 tot 11.45 en van 15.00 tot 16.00. Alleen zo houdt hij het vol tot 19.00/19.30.
Hoewel ik wel begrijp dat het lekker is als je kind tot 9.30 slaapt elke dag. Die van ons is nu elke ochtend al om 6.15 wakker en dat is ook geen pretje.
Nou in ieder geval succes en ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes van michelle
 
Terug
Bovenaan