Slapen

Hallo meiden,
Voortbordurend op het 's nachts landurig wakker zijn en huilen van je kindje, de volgende tip. Na 6 maanden tobben met troosten flesjes en laten huilen tot slot zelfs bij ons in bed, wat geheel tegen min gevoel indruisde maar je moet toch een keer slapen!
Het bedje verplaatsen hielp ook niet en ik was al op zoek naar iemand die aardstralen
kan opsporen en verdrijven toe iemand mij de tip gaf om naar een osteopaat te gaan.
 Dit heb ik gedaan en na 1 a 2 behandelingen was het over. Tijdens de bevalling had minj zoontje een trauma opgelopen waardoor zijn midden oorbeentje scheef zat en iets afknelde naar de hypofyse (achter in je hoofd) hierdoor maakte hij te weing melatomine aan (dit zijn slaaphormoontjes) Achteraf klopte dat wel want hij heeft van baby af aan altijd al heel weinig geslapen.
Na deze behandeling gaat het fantastisch af en toe heeft hij nog weleens een slechte nacht maar dat hoort er ook gewoon bij, maar zo erg als toen is het nooit meer geweest.
Dus meiden als je er echt niet meer uit komt het kan geen kwaad en wie weet kan zo iemand jullie ook helpen
Hier het telefoon nr van de landelijke vereniging voor osteopatie in Middelburg 0118617448
Ook voor eventuele andere kwaaltjes die erg hardnekkig blijken te zijn, hij heeft mijn tweede zoontje van exzeem afgeholpen.
Succes ermee en veel rustige nachten gewenst
Son
 
Hallo,
Onze zoon heeft ook 9 maanden alleen maar gehuild.
Wij zijn ook naar een osteopaat gegaan en er zat bij hem een spiertje niet goed in zijn nek.
Ik heb ook een spoedbevalling gehad met keizersnee.
na 2 behandelingen was het huilen over.
Ik kon me wel voor m'n kop slaan dat ik niet eerder naar mijn eigen gevoel heb geluisterd,maar naar de artsen.
Ik wilde bij 2 mnd al een osteopaat bellen.
groetjes,
CLau
 
Terug
Bovenaan