slapen

Hallo

Wat te doen als je kind bij het slapen gaat spelen,staan,zitten?
Ik leg haar 10x neer maar na een paar sec is ze alweer iets anders aan het doen. Soms valt ze pas na een uur in slaap.

gr SUma

Merel bijna 1 jr
 
hoi


Misschien kun je al gaan voorlezen zodat ze wat moeier word of een liedje zingen gewoon zelf verzonnen of zo,helpt ook wel eens verder geen tips ja gewoon laten gaan ze valt toch wel in slaap,gr wendy
 
Gewoon niet op reageren. Misschien is ze gewoon nog niet moe. Het belangrijkste is dat je haar wel gewoon de rust geeft om te gaan slapen, maar als ze die tijd liever besteedt aan lekker spelen en brabbelen dan is dat ook prima.
Ik zou er in ieder geval niet 10x naartoe gaan, dan gaat ze helemaal niet slapen toch?
 
Hoi,

Mijn dochter heeft het ook een tijdje gedaan. En dan liep ik na het normale ritueel gewoon weg. Ze ging dan vanzelf wel liggen slapen. Als je ze iedere keer gaat neerleggen wordt het een heel leuk spelletje!

Groetjes
 
Hoi,

Mijn zoontje gaat ook vaak staan in bed of ligt een hele poos te praten voordat hij gaat slapen. Ik laat dit zo, uiteindelijk valt hij vanzelf in slaap. Alleen als hij erg hard gaat huilen ga ik naar hem toe.

Groetjes Sanne
 
Mijn dochtertje Danique van bijna 11 maanden gaat ook meestal eerst zitten spelen als ik haar in bed leg. Ik laat haar gewoon, ze gaat vanzelf liggen. Soms ligt ze met haar knuffels te spelen en valt dan uiteindelijk, omsingeld door knuffels, vanzelf in slaap.

Ook huilen hoeft niet erg te zijn, tenminste, als het een zeurhuiltje is omdat ze niet naar bed wil... ook dan laat ik haar gewoon even huilen. En na 5 minuten is ze meestal al naar dromenland!
 
Terug
Bovenaan