slapen???

Hallo, wie heeft er tips voor mij?
Lieke is nu 6 maanden en slaapt zooooo weinig. 2 a 3 keer per dag ene half uurtje. dat is het. inmiddels heb ik me daar al bij neergelegd maar nu hebben we het volgende probleem. Ze valt vaak met de fles in slaap en gaat dan in haar bedje maar ze moet ook wel eens op bed zonder fles.....
Ze brult dan alles bij elkaar. Ze mag natuurlijk best even huilen maar ze is helemaal hysterisch. Ze is helemaal nat van het zweet en ik ben dan lang bezig om haar weer een beetje rustig te krijgen. het half uurtje dat ze dan slaapt snikt ze nog!
Wie heefteen ideetje wat ik hier aan kan doen?

Nienke
 
Jeetje zeg, da's ook wat.
En het probleem is echt alleen slapen? geen koude handen, ontlastings-problemen, reflux,overmatig hikken iod???

Debby mv B'elanna
 
Hoi,
Nou, het enige wat ik mss als raad kan geven is toch doorzetten.
Dus geruststellen, eventueel als ze dat gebruikt speentje erin, aai over d'r bol, opnieuw instoppen en weglopen en dit blijven herhalen.
Rond de 6 maanden krijgen ze ook een sprongetje, toen had mijn dochter het ook zit ik me nu te bedenken.
Soms werd ze in bed ook niet rustig, en deed ik haar in mijn arm rustig maken.
Als ze ECHT giga over hun toeren zijn ook eventueel een paar slokjes drinken, (water/thee oid) en daarna weer terug leggen.
Met dit is het (hoop ik/denk ik) ook d aanhouder wint.

Succes ermee!! Debby
 
Mmmm ja ben ik ook bang voor... ach vanmorgen heeft ze drie kwartier gekrijst en vanmiddag 20 minuten dus dat scheelt alweer.
Hoop gewoon dat het snel voorbij gaat. Speen wil ze niet, ze heeft zware brocnchitis gehad en sindsdien wil ze geen speen meer. ik neem haar dan ook maar op de arm en wieg haar dan toch maar weer in slaap.
in ieder geval bedankt!

Groetjes nienke
 
Hoi wij hebben ook het probleem gehad maar dan 's nachts...
Uiteindelijk hebben wij ook doorgezet en na 3 nachten was het probleem opgelost. Wij gingen dan wel elke 10 minuten bij haar kijken, we zeiden niks maar lieten even zien dat we er waren en gingen dan weer weg!!! Het is vreselijk moeilijk maar ik ben nu blij dat we het gedaan hebben...Stekrkte ermee!
 
Terug
Bovenaan