slapen

Onze zoon nu 21 maanden wordt altijd snachts wakker, ik heb echt al vanalles geprobeerd, maar weet niet wat ik moet doen.
Hij kan nog niet praten, vaak is ie met een knuffel wel tevreden. mits de knuffel lang genoeg duurt. Ik heb flesjes melk met anijs gegeven voor de suikerspiegel. ik heb lavandelolie geprobeerd en heb stenen gekocht voor onder zijn bedje, nu slaapt ie gegarandeerd door. Ja natuurlijk onze jongen mooi niet. Later op bed leggen heeft ook geen effect. Ik zou bijna gaan denken dat Tigo iets lichaamelijks/geestelijk mankeerd.
Alles helpt maar voor even. Hij heeft zijn slaap echt nodig. Ik weet het niet meer, heeft iemand nog tips of opossingen
 
Beste Debby,
Hier heb je natuurlijk niks aan, maar ik leef met je mee. Mijn zoontje is bijna drie en slaapt nog steeds bijna geen een nacht door. Hij wordt elke nacht wel een keer wakker. We hebben wel gemerkt dat het helpt om hem niet uit bed te halen maar naast zijn bedje te zitten en over zijn bolletje te aaien. Dan valt hij uiteindelijk wel in slaap maar wij hebben al drie jaar gebroken nachten. Ook ik houd me aanbevolen voor tips!
 
Hoi

Ook ik leef met jullie mee. Mijn zoontje heeft dit ook gehad. We hebben toen een paar avonden gezegd we gaan er naartoe, aaien over zijn bol, zeggen dat hij moet gaan slapen en gaan weer weg. De eerste avond zijn we er wel 20 keer wezen kijken, maar als hij nu 's nachts wakker wordt, zijn we maar 1 minuut met hem bezig. Het is misschien een idee. succes
 
Het komt dus vaker voor!
Mijn zoontje slaapt al vanaf een mnd of 8 erg slecht in en wordt ook een of meerdere keren wakker....hij is nu ruim 3 en nog steeds wordt ie iedere nacht rond een uurtje of twaalf wakker....hij is dan ook meteen klaarwakker en lijkt er verder geen last van te hebben overdag(hij sliep al niet meer overdag net na zn eerste verjaardag)
Succes en denk maar alvast aan de tijd dat ie strax 16 is en in het weekend echt niet voor de middag zn bed uit te krijgen is....
 
Terug
Bovenaan