slapen

Hallo,

Mijn dochter(over een week 2 jaar) heeft altijd met heel veel plezier bij opa en oma gelogeerd. Zo ook wilde we dit weekend heel wat doen in huis en dus ging ze logeren. De tweede avond belde mn moeder op dat het echt niet meer ging. Ze heeft de eerste nacht alleen maar gehuild en die avond dus ook. Ben er om half 11 's avonds nog heen gereden(2 uur ver). Ben er blijven slapen. Bij haar op de kamer. Overdag  is  het helemaal geen probleem en heeft ze het gezellig. Ook dr slapie 's middags gaat prima. Herkent iemand dit???Thuis gign het wel weer helemaal goed.Vond het zo sneu voor opa en oma.

gr Linda
 
Hallo Linda,

Ja, dit komt me heel bekend voor! Is heel sneu voor de opa's en oma's! Maar het goede nieuws: het gaat weer over! Onze dochter is nu 2,5 en heeft precies hetzelfde gehad. Ik heb erover gelezen en het schijnt bij de leeftijd te horen. Zoals je misschien al gemerkt hebt komen heel veel probleempjes vanzelf weer goed.
Wij hebben gewoon een paar weken gewacht en het toen weer eens geprobeerd. Na een paar maanden vond ze het opeens weer leuk en dat is nu gelukkig nog zo.

Op dit moment duurt het uren voor ze s'avonds eindelijk gaat slapen, wordt s'nachts wakker en wil dan drinken en koekjes en puzzelen. Daar geven wij natuurlijk niet aan toe en is zeer vermoeiend! Want als we erge pech hebben word haar zusje van 8 maanden dan ook wakker en kan het feest beginnen.......maar we weten, het gaat vanzelf weer over. Volhouden dus maar.......

Groetjes,
Janet
 
Terug
Bovenaan