slapen

hoi mama's

ik heb een vraagje wanneer gingen jullie kindjes een nacht door slapen?

mijn zoon Jamie is nog maar 8 weken maar ik vroeg het me gewoon af
ik weet dat het verschilt per baby maar ben er heel nieuwschierig naar en kan het niet echt terug vinden (of ik heb met me neus gekeken)

-x- kleintje  mama van Jamie 8wk

Wat verstaan jullie onder "doorslapen" ? Als dat 7 uur lang achter elkaar slapen is dan slaapt mijn dochter al door vanaf dag 2. Nu is ze elf weken oud en kan ze 10 tot 11 uur doorslapen. Ik vind dit echter veel te lang en maak haar vaak een keer extra wakker voor een voeding. Ook voor mijn borsten is dit wel zo prettig anders sta ik op knappen!  

mijn dochtertje is 9 weken en slaapt sinds 2,5 week door (dus met 6,5 week).
Ze slaapt dan van 23.00 tot ongeveer 7.00 (soms iets korter, soms iets langer).
Ik geloof wel dat het gemiddelde ongeveer 3 maanden is voordat ze doorslapen...dus wij zijn zeer happy met ons slapertje...

Borus is nu 9 weken, maar slaapt ook nog niet echt door. Laatste fles is meestal rond 22.30u en meestal wordt hij rond 3 uur toch wel wakker.We kunnen het nu vaak wel rekken tot 5 uur en dan krijgt hij de  fles. We hopen dat hij zo steeds langer gaat slapen. Hopelijk snel. Ik heb gehoord dat ze gemiddeld met 3 maanden doorslapen, maar in de voorgaande verhalen zijn de kindjes veel sneller.
Groetjes,
Josie

Yoëll slaap nu sinds ongeveer 2 weken door (van 21.30 tot 6.30 uur)
Als hij om 6.30 fles heeft gehad, slaapt hij vaak nog bij ons in bed een uurtje.
Hij is vandaag precies 2 maanden.

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan