slapen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.

ik ben nieuw hier op dit forum.
ik ben wendy 23 jaar, getrouwd en heb een zoontje van 16 maand en ben zwanger van nr 2.
deze verwachten we op 24 februari.
nu heb ik echter een probleem.
mn zoontje wordt nu al twee weken 5 keer s nacht s wakker wat echt dood vermoeiend is hij is erg verkouden geweest en hij blijft vooral s nachts erg rogelen in hoesten.
ik heb vanacht al met al 3 uur geslapen en heb net de huisarts maar is gebeld
heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
tips zijn welkom

liefs wendy mama van sam

Hoi Wendy! Welkom hier. Hopelijk kom je nog vaker gezellig meekletsen.
Ik denk zelf meteen aan het doorkomen van Sam z'n kiezen. Bij mij thuis ook slapeloze nachten gehad. En op het moment dat ik het niet meer zag zitten was het over en na een grote geeuw zag ik het. Meneer had twee kiezen tegelijk gekregen.
Ik zou eens proberen om hem een paracetamol te geven voor het slapen gaan. Misschien heeft ie wel gewoon pijn in z'n kaakjes snachts.
Heel veel sterkte!
Liefs Nelleke

Hai Wendy,

Welkom hier, gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Over het slaap probleem van je zoontje, vind ik moeilijk. Misschien inderdaad eerst eens naar de huisarts om dingen uit te sluiten.
Als blijkt dat er niks ernstigs is, zou je wat strenger kunnen zijn.
Jente (15-08-2006) heeft ook een periode gehad dat hij telkens rond 23.30 wakker werd en rond 2.00. Ik ben er telkens heen gegaan maar eigenlijk was er nooit echt wat aan de hand.
Ik heb hem toen een nacht laten huilen om 23.30 en om 2.00, vond het vreselijk moeilijk maar hij viel na een kleine 20 minuten weer in slaap en de nacht daarna werd hij niet meer wakker, nu slaapt hij weer prima.
Dit helpt bij ons dus goed maar je moet dan wel min of meer zeker weten dat je kindje nergens last van heeft. En ik weet niet of dat bij een ander net zo goed werkt als bij ons.

Sterkte, groetjes Fennie en Jente

Ja Nelleke, dat zou ook goed kunnen! Jente heeft nog niet zo'n haast met zijn tanden en kiezen.
Maar zo zie je dat je eerst dat soort dingen uit moet sluiten.

Groetjes Fennie en Jente

hoi neleke en fenni

leuk dat jullie al zo vlot reageren.
sam heeft zn mond al bijna vol tanden en kiezen en heeft hier weinig last van gehad
maar meschien dat er nu wat doorkomt wat wel pijn doet.
ik heb vanacht een paracetamol gegeven voor het slapen gaan maar heeft dus weinig uitgehaald.
als de huisarts niks kan vinden vanmidag dan moet ik idd wat strenger worden en mar een keer een paar uurtjes laten huilen ( wat me overigens erg moeilijk lijkt) maar wie weet helpt het
ik hou jullie op de hoogte

groetjes wendy

Terug
Bovenaan