slapen

A

Anoniem

Guest
hallo
onze dochter anouk slaap na de ochtendfles zowat tot de volgende voeding,daarna is ze eigenlijk de hele middag en avond wakker,.tot aan de laatste fles ongeveer 23 uur is ze wakker.tussendoor wat slaapjes van een half uur.is dit normaal??ze is vandaag 11 weken.ik ben bang dat het komt omdat ze in de ochtend heel vast slaapt.zou graag dat ze tussen elke voeding wat meer slaapt.hoe doen jullie baby,s dat???
schema;
6 uur fles
slapen tot 10 uur
10 uur fles
slapen tot 13.00 uur en vanaf nu is ze wakker tot aan 23 uur.
14 uur fles
18.00 uur fles
22 uur/23 uur fles (qua tijden schommelt het wel eens wat)

Hoi hoi,

Rik is nu 10 weken en dit is ons schema.

5.30 eerste fles
slapen tot 9.30 - 10.00 uur dan fles
wakker tot 11.30-12.00 uur dan naar bed
slapen tot 13.30-14.00 uur en dan fles
wakker toto 15.30-16.00 uur en dan naar bed
slapen tot 17.30-18.00 uur en dan de fles
wakker tot 20.00 uur en dan naar bed
slapen tot 22.00-22.30 uur en de laatste fles.

Ik heb even doorgezet (huilde eerst best toen ik hem op bed legde) maar nu is Rik gewend om zeker 1,5 tot 2 uur te slapen tussen de voedingen door.

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hoi,
ik probeer haar nu te laten slapen want volgens mij heeft ze dat wel nodig,ze kan toch niet de hele middag en avond wakker blijven,je ziet het soms ook aan haar dat ze wel wil slapen,rode oogjes,naar oortjes grijpen.maar het wil niet echt lukken.ik zit nu boven achter computer en heb anouk bij de gaapverschijnselen op bed gelegd,huilt verschrikkelijk dus ik zit me hier op te vreten,maar ik wacht het even af.
groetjes petra

Hoi Petra,

Rik heeft ook zon schreeuw 5 minuutjes (zojuist ook namelijk) Tis even doorzetten, ik zet dan altijd even de babyfoon uit en de deuren dicht. Ik ga dan om de 5 min luisteren. Rik slaap dus nu al en heeft 5 min geschreeuwd.

Ze heeft idd der rust nodig. Ik las trouwens dat je haar heel de ochtend direct terug op bed legt. Is het niet verstandig om na de 2e voeding die is ook in de ochtend haar even wakker te houden? En dit na elke voeding doen?

Ik laat Rik eerst zelf spelen na de voeding, daarna nog even samen met mij, dan ga ik naar boven een luier verschonen en kletsen we samen wat. Hij weet dat we dit elke keer doen dus weet ie wat er gaat komen (ritme en regelmaat), zodoende slaapt hij makkelijk in.

Succes meid en even doorzetten!!

X Saskia
mv Rik 04-07-7

hoi hoi
anouk gaat niet gelijk op bed,ze zit na de voeding eerst bij mij,dan even in de box en zodra ik haar zie gapen enz.leg ik haar op bed,dit is vaak anderhalf uur na de fles.oh dit stond er niet bij zeker?heb haar zostraks laten huilen(bij mijn vorige berichtje)maar ze slaapt nu nog steeds.
groetjes petra

Terug
Bovenaan