slapen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Mijn zoontje van 7,5 bijna 8 maanden is supervroeg wakker!!
Hij krijgt om ongeveer half 8 's avonds zijn laatste fles en wordt 's ochtends om 06.00 uur wakker! Vanochtend zelfs om 5 uur.

We hebben ook geprobeerd om later de fles te geven of om later naar bed te laten gaan.... maar dat helpt niet.

Betekent het nu dat hij naar twee slaapjes moet op een dag zodat hij 's ochtend langer doorslaapt???!!!???

Hij heeft wel een lange tijd doorgeslapen tot 7 uur half 8, maar toen ben ik 's nachts ziek geworden en hij werd hier wakker van, siendsdien is hij zo vroeg wakker.

Wie heeft tips?

Zijn slaapritme nu
8.00 naar bed, slaapt 1,5 tot 2 uur
12.00/ 12.30 naar bed, slaapt 1,5 tot 2 uur
17.00/18.00 naar bed, slaapt 1 tot 1,5 uur
20.00/ 20.30 naar bed de nacht door

Slaapt dus nog erg veel......

Hoi,

als je hem s'morgens een fles geeft slaapt hij dan niet meer verder? ik heb Stijn vannacht om half twaalf bv gegeven, om half drie en om half zes en hij werd om kwart voor negen wakker.

Groetjes van Marloes

hoihoi,

dat zijn inderdaad best veel slaapjes op een dag maar ja elk kind is verschillend qua slaapbehoefte. Ik zou willen dat die van mij zoveel zou slapen .
Levi slaapt overdag als ik geluk heb maar 1x 1 1/2 uur en komt ook nog zeker 2 x 's nachts dus als hij bij mij tot 05.00 slaapt gaat de vlag uit.
Maar marloes vroeg dat volgens mij ook al slaapt hij als hij 's ochtends een fles krijgt wel weer door?
Misschien inderdaad proberen om hem 2 x te laten slapen overdag, is denk ik een kwestie van uitproberen.

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

Hoi,

Wij zijn ook weer aan het uitproberen. Hidde slaapt ook nog veel overdag. Nu probeer ik hem 's ochtens langer te laten liggen. Hij is wel wakker, maar slaapt ook wel weer in. Blijkbaar heeft 'ie dan nog geen honger.

En marloes.....hoe houd je het vol???
Groetjes Lynn

Terug
Bovenaan