A
Anoniem
Guest
Hallo dames,
Mijn zoontje van 7,5 bijna 8 maanden is supervroeg wakker!!
Hij krijgt om ongeveer half 8 's avonds zijn laatste fles en wordt 's ochtends om 06.00 uur wakker! Vanochtend zelfs om 5 uur.
We hebben ook geprobeerd om later de fles te geven of om later naar bed te laten gaan.... maar dat helpt niet.
Betekent het nu dat hij naar twee slaapjes moet op een dag zodat hij 's ochtend langer doorslaapt???!!!???
Hij heeft wel een lange tijd doorgeslapen tot 7 uur half 8, maar toen ben ik 's nachts ziek geworden en hij werd hier wakker van, siendsdien is hij zo vroeg wakker.
Wie heeft tips?
Zijn slaapritme nu
8.00 naar bed, slaapt 1,5 tot 2 uur
12.00/ 12.30 naar bed, slaapt 1,5 tot 2 uur
17.00/18.00 naar bed, slaapt 1 tot 1,5 uur
20.00/ 20.30 naar bed de nacht door
Slaapt dus nog erg veel......
Mijn zoontje van 7,5 bijna 8 maanden is supervroeg wakker!!
Hij krijgt om ongeveer half 8 's avonds zijn laatste fles en wordt 's ochtends om 06.00 uur wakker! Vanochtend zelfs om 5 uur.
We hebben ook geprobeerd om later de fles te geven of om later naar bed te laten gaan.... maar dat helpt niet.
Betekent het nu dat hij naar twee slaapjes moet op een dag zodat hij 's ochtend langer doorslaapt???!!!???
Hij heeft wel een lange tijd doorgeslapen tot 7 uur half 8, maar toen ben ik 's nachts ziek geworden en hij werd hier wakker van, siendsdien is hij zo vroeg wakker.
Wie heeft tips?
Zijn slaapritme nu
8.00 naar bed, slaapt 1,5 tot 2 uur
12.00/ 12.30 naar bed, slaapt 1,5 tot 2 uur
17.00/18.00 naar bed, slaapt 1 tot 1,5 uur
20.00/ 20.30 naar bed de nacht door
Slaapt dus nog erg veel......