slapen

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik heb een vraag aan jullie...
Luuk slaapt sinds een paar weken op zijn buik...eerst draaide hij in zijn slaap op zijn buik,of op zijn zij..maar slaapt dan gewoon zo verder.
Als ik hem nu in zijn bedje leg gaat hij eigenlijk al meteen op zijn buik of zij liggen.
Ook al stop ik hem strak in..hij draait gewoon zo lang dat hij ligt zoals hij dat graag wilt.
Van de ene kant maak ik me er niet zo druk om,hij is vrij sterk...maar toch..kan het kwaad????
Dadelijk in de zomer heeft hij waarschijnlijk alleen een slaapzak aan,dus dan is het draaien nog sneller gebeurt.
Hij heeft het ook nooit koud als ik hem  uit bedje haal.
Slapen jullie kindjes nog voorbeeldig???.

Liefs,Swinnie

hoi
nee anouk slaapt ook niet meer voorbeeldig.hahaha.ze ligt ook op haar buik of op de zij.en dan ergens in het midden van haar ledikant.ik maak me er niet druk om,ze is sterk genoeg om haar hoofd goed te leggen,en ligt ze niet lekker dan meld ze zich wel.

gr petra

hoi hoi,

hier ook geen voorbeeldig kind meer hoor!
roan draait ook meestal meteen op zijn buik en gaat
dan ook zijn hele bed door en de volgende
ochtend ligt hij op de meest vreemde plekjes in bed
in de meest vreemde posities....
en als hij niet lekker ligt dan horen wij het inderdaad ook
hoor...

groetjes mascha

Dankjewel voor jullie snelle reactie!!
Ik maak me dan ook maar echt niet ongerust...zal dan wel oke zijn!!

Ik moet inderdaad ook vaak lachen hoe hij erbij ligt....!!

Liefs,Swinnie

Hoi Swinnie,

Wat toevallig..... Ik trek net de deur achter me dicht van de slaapkamer van Bas. Ik was de kamer nog niet uit, of meneertje lag op zijn buik te slapen. Zo gaat dat nu sinds een week of drie. Eerst legde ik hem nog braaf terug op zijn rug, maar het heeft geen enkele zin geloof ik, want ik ben nog niet weg of hij draait alweer.
Ik wilde net een topic openen om te vragen of meer kindjes dat doen. Ja dus!

Ik heb er op zich geen slecht gevoel bij. Hij is sterk, dus hij draait zich echt wel terug als hij het benauwd krijgt. Het is alleen, mócht er toch iets gebeuren; vergeef ik mezelf dat dan?

Maar ja, de andere optie is iedere keer gaan kijken hoe hij ligt. Wil ik overdag best doen, maar het 's nachts slaap ik.

Dat is trouwens ook nog eens zo. Sinds hij op zijn buik slaapt, slaapt hij tot ongeveer 7 uur (soms zelfs nog later) terwijl hij daarvoor rond 5.30 uur voor de eerste fles kwam.

Dus Bas slaapt op zijn buik. Het is niet anders. En waar die dekens voor uitgevonden zijn? Ik heb geen idee! Bas ligt er nooit onder als ik ga kijken (terwijl ik hem er wel altijd onder leg....)

Groetjes, Karin

Hoi Allemaal,

Feline slaapt al maanden op haar buik. Ze ging zelf zo liggen en tegenwoordig als ik haar wegleg op haar rug zeg ik met een gebaar: draai op je buik. En dat doet ze dan, echt heel leuk.
Ik was trouwens zelf vanaf de dag dat ik kon draaien een buikslaper, kan geen kwaad hoor.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan