slapen

A

Anoniem

Guest
sinds 2 nachten word jayden elke keer om het uur wakker de 1ste nacht pakte ikhem tot die rustig was en legde hem weer terug dan sliep die weer een uur en weer huilen afgelopen nacht heeft die bijna niet geslaen ik denk 4 uurtjes in totaal en vandaag ook bijna de hele dag gehuild kan dit komen door tandjes of ieest anders ik zou het niet meer weten hij heeft iets verhoging 37,9 ik hoop dat die vannacht weer lekker doorslaapt want dit hou ik niet lang vol ook al moet ik wel als het wel door tandjes komt hij  heeft ook bultjes in zijn mondje hoe lang zou het dan nog kunnen duren voordat er iets doorkomt

sil

Vervelend is dat he! Zo zielig, en zoooo vermoeiend!!!
Ik weet even niet hoe oud hioj is, maar ons dochtertje (6mnd) heeft daar een paar dagen geleden ook last van gehad. Heel slecht en onrustig slapen en ook huilen, huilen, huilen
(terwijl ze normaal echt geen kik geeft de hele dag!)
Nu is het bij haar weer over (afkloppen!!!)!
Het kunnen de tandjes zijn, maar het kan ook een "sprongetje" zijn....het kan zoveel zijn he! Dat is net het moeilijke bij die kleintjes

In ieder geval   veel sterkte/beteschap en ik hoop voor jullie dat hij vannacht lekker doorslaapt!( En jullie dus ook!!! )

hij is woensdag 5 maanden ik hoop dat het snel weer over is dank je

sil

Terug
Bovenaan