Slapen...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even eerst: ik lees iedere dag wel even wat er allemaal is geschreven maar ik ben gewoon te moe om iets te schrijven. nog anderhalve week en dan 6 weken vakantie, heeerlijk!

Maar even over het slapen... Wij gaan iedere avond eventjes bij joran kijken of hij lekker ligt en of hij het nog goed heeft voor de nacht... Altijd ligt hij dan helemaal niet meer zoals we hem hebben neergelegd. Tis eigenlijk best grappig om te zien, hij ligt vaak of helemaal bovenin zijn ledikantje op de kop, op zijn buik. Of helemaal onderin bovenop de dekens op zijn zijtje. We leggen hem dan wel weer goed, maar de volgende ochtend is ons acrobaatje dan alweer zijn bedje gaan verkennen... Hebben jullie kindjes dit ook? Of blijven die keurig liggen? Trouwens, Joran slaapt ook heel licht (ligt??)... Hij is echt zo wakker! En verder heeft hij nu een grote voorliefde voor 1 knuffeltje ontwikkeld. heel grappig, als je hem in zijn bedje legt zoekt hij hem gelijk op en gaat er dan heerlijk mee knuffelen, vaak ligt hij   er dan 's nachts ook mee te slapen in zijn armpjes en als hij 's nachts begint te huilen (heel af en toe) en je geeft hem dat knuffeltje dan wordt hij weer stil. Het is zo'n hondje van de prenatal, met een belletje erin, ik ga snel nog zo'n ding kopen want als hij zoek raakt...

Nou slaap lekker allemaal!

X Susan

Hoi Susan.,

Bij Thijn is het precies het zelfde. Die ligt ook te wroelen in zijn slaap. Die verkend zijn hele bedje snachts. Ik leg hem ook altijd goed omdat ik bang ben dat hij het koud krijgt.

Haalt niks uit want hij draait zn eigen gewoon weer om wanneer hij daar zin in heeft...

Die eigen willetjes..... Dat begint toch al errug vroeg zeg!!

Slaap lekker!
Groetjes Bianca mv Thijn

Hoi!

Hier ook hetzelfde laken en pak.
En B'Elanna slaapt ook erg licht... pffff die is om een scheet wakker.
En hier zelfs een keer zittend in slaap gevallen met haar knuffels.. en voorover gekukeld.
hahaha.. wacht... ik heb daar zelfs een foto van...
Die rose, is een konijn met flaporen en haar favo knuffel, ze pakt hem altijd bij de oren!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Isis lag vanmorgen omgedraaid (in slaapzak) met haar hoofdje onder dekentje! Oeps, schrok ze zelf gelukkig ook van en liet dat horen (lees: krijsen!)..........overdag blijft ze, tot nu toe, op zelfde plek, op haar rugje liggen,

x Esther

Hoi. Teun tolt ook heel zijn bedje rond.
Het is zo erg dat hij boos wordt als hij moet gaan slapen en door dat hij zijn hele bedje door tijgert kan hij niet in slaap komen.
Nu doe ik dus (op aanraden van het kdv) de slaapzak onder het matrasje zodat hij niet heel zijn bedje rond kan en dan valt hij in no-time in slaap.
Wanneer hij slaapt haal ik zijn slaapzakje los en ligt hij redelijk in dezelfde houding.
Maar als hij s`morgens wakker wordt tijgert hij weer vrolijk rond,ik vind hem dan ooit in de meest vreemde standjes.

Groetjes Mikkie.

Anne slaapt op het kdv in een grote slaapzak die ze dan aan het voeteneind flink instoppen, maar ze krijgt het voor elkaar om dan na een half uur met haar hoofd bij het voeteneind te liggen en ook nog eens op haar buik. Dus dat werkt niet.
Thuis leg ik haar altijd in een pyjama broek op bed en dan ligt ze de volgende morgen ook op een heel andere plek in bed. In Center Parks kreeg ze het voor elkaar om met haar hoofdje tussen het matras en het bedje te komen en toen zette ze het op het krijsen, dus ik ga er van uit dat als er weer iets gebeurd dat ze dan weer gaat gillen.

Groetjes,
Natasja

Ow, Anne slaapt juist hele vast en is niet wakker te krijgen.

Hier nog eentje!

Heather ligt ondersteboven, scheef, van zijkant naar zijkant... Wij hebben nu maar wat warme slaapzakjes gekocht en de dekens weggehaald. Zo kan ze in ieder geval niet met haar hoofd onder de dekens belanden en blijft ze warm.

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan