Slapen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal
Ik heb toen ik zwanger was vaak meegedaan met het forum en veel meegelezen..
Nu heb ik een vraagje aan jullie...
Mijn dochtertje (15-12-2006), bijna 10 maanden dus, slaapt bijna niet meer overdag...
Hoe is dat bij jullie?
Ze slaapt sochtends rond elf uur nog een paar uurtjes en soms rond half vijf nog een uurtje...en dan van acht uur savonds tot half acht sochtends...
Is dit niet veel te weinig??
Liefs!

Ieder kindje is anders met slapen en volgens mij hoort het bij deze leeftijd dat kindjes s'morgens en s'middags nog een slaapje doen.
Prima dus bij jou dochtertje!
Als ze verder lekker fit en uitgerust overkomt zou ik me er niet druk om maken.

Hier nog een echte slaper, dus daar moet je niet mee vergelijken. Hoe het bij jou gaat, lijkt me prima. Ik ken zat kinderen die rond die leeftijd nog veel minder slapen.
Zolang ze 's nachts maar goed slaapt, toch?
Sil

Ze slaapt in ieder geval meer dan Dean op die leeftijd. Hij sliep met 11 mnd alleen maar na de boterham 's middags zo'n 1,5 uur. En nog steeds. Hij gaat 's avonds rond 19.30 uur naar bed tot ongeveer 8.30 uur.

Je merkt vanzelf aan je kindje wanneer ze meer of minder slaap nodig heeft. Gewoon doen wat ze zelf aangeeft en niet vergelijken met andere kindjes.

Groetjes,
Nelly.

Hoi,

blijft wat met die slaapjes.............. per etmaal slaapt Isis gemiddeld 14 uur. 's morgens een slaapje en 's middags een slaapje. Rond 19:30 gaat ze de nacht in en slaapt dan tot 6:45/7:00 uur.

x Esther

Terug
Bovenaan