Slapen

Hoi meiden,

Ik was even benieuwd hoe lang en wanneer jullie dreumesjes slapen. Isis heeft 1 (vanaf 13:00) middagslaap van gem. 2 a 3 uur, 's avonds gaat ze rond 19:45 naar bed en slaapt door tot +/- 6:45, we mogen niet klagen,

x Esther

Hoi Esther,

Steyn slaapt ook maar 1x per dag, en 's avonds gaat hij rond 19.30 uur naar bed, soms eerder, soms later. De ene keer slaapt hij overdag 2 uur, de andere keer 3. Dat wisselt nogal. Maar ik vind het heerlijk, dat hij nog wat slaapt overdag, hoor! Effe time out. Ik mag niet klagen verder, hoor.

Gr. Mirelle

Hoi,

Bij Stijn wisselt dat nog heel erg. Meestal gaat hij nog 2 keer naar bed. 's ochtends tegen een uur of half 10 is hij al zo chagerijnig dat ik denk: lekker naar bed! En dan slaapt hij meestal 1/1,5 uur. 's middags gaat hij tegen een uur of 3 weer naar bed voor 1/ 1,5 uur. 's avonds ligt hij er meestal voor 1900 in en wordt dan tegen 6 uur week wakker.

Vandaag voor het eerst weer naar het kdv na mijn zwangerschapsverlof ( heerlijk al die tijd is hij lekke rbij mij thuis geweest, maar over twee weken mag ik weer beginnen), dus vanavond zal hij wel extra moe zijn.

Groeten Carina

hoi,
Jasmijn is nu 20 maanden en slaapt 2x per dag 1,5 uur ongeveer. Ik zou ook echt nog niet weten hoe ik dat naar 1 slaapje moet krijgen. Ze staat zelf aan haar bed te rammelen omdat ze er in wil. Echt een enrome slaapkop!

Elke

Simon is 1,5 en slaapt nog 1 keer.
Zo rond 12.30 gaat hij erin en slaapt dan 2 a 3 uur.
's avonds om 19.00 is het dan weer tijd om te gaan slapen en 's morgens wordt hij dan rond 8 uur pas weer wakker!

Ook een echte slaapkop dus.

Liesje

hoi hoi,

linsey is nu 18.5 maand.
ze slaapt 1 keer per dag. ze gaat om ong. 2 uur naar bed en word tussen 3 en 4 uur weer wakker. maar het duurd ook altijd wel een tijdje voordat ze gaat slapen.
's avonds gaat ze tussen 7 en 8 uur weer naar bed en dan word ze tussen 8 en half 9 wakker.

groetjes danielle

hoi,
Bij lynn wisselt het nogal hoeveel keer ze overdag slaapt. Als ze s'morgens om 6.30 wakker wordt slaapt ze nog 2 keer. Dan gaat ze meestal om 9.00/9.30 en slaapt ze meestal uur/anderhalf uur en  s'middags om 1 uur/half 2 en ook een uur/anderhalf uur.
Als ze rond 7.30/8.00 wakker word gaat ze maar 1 keer en dan gaat ze om 11.00/11.30   naar bed en slaapt ze  meestal 3 1/2 uur lang.   Ze  heeft een tijdje gehad dat  als ze s'ochtends niet sliep pas om een uur of 1 naar bed ging maar dat is nu weer over,rond 11 uur vallen d'r oogjes al bijna dicht.  Misschien omdat ze nu loopt,wat vermoeiender.
S'avonds gaat ze 19.00/19.30 naar bed.
groetjes cobie

Efraim slaapt nog maar een keer. Meestal maak ik hem na 2,5 uur wakker omdat we anders sávonds tot 21.00 met een klaarwakker kind zitten en de avonden zijn me heilig eerlijk gezegd.
Dus van 12.30 tot 15.00 en sávons om 19.00 er weer in tot de andere morgen 7.00/7.30u
Niks te klagen dus!

Terug
Bovenaan