SLAPEN!!!

A

Anoniem

Guest
Heey iedereen,

Dit is alweer de zoveelste nacht dat ik rond deze tijd wakker ben.
Half slapend en helf wakker. Ga ik in bed liggen dan ben ik klaar wakker maar
ga ik iets anders doen dan val ik zowat om van de slaap. Hebben hier meer
mensen last van? Wat doen jullie hieraan? Wat doen jullie om de tijd een beetje
door te komen?

Een beetje veel vragen en klagen, maar dat moet af en toe kunnen.... haha

Groeten Wendy (39+3)

Hallo

Aan het tijdstip te zien heb ik dus ook last van slapeloze nachten. Ik lag al 2,5 wakker en dan ga ik er meestal dus ook even uit om een lekkere bak warme melk te nemen en achter de computer te zitten. Gelukkig heb ik een dochter die altijd uitslaapt en dat ik dus niet om
7 á 8 uur wakker hoeft te worden maar dit is wel slopend. Tips heb ik niet echt voor je maar ik wilde wel even laten weten dat er dus meer zwangere vrouwen wakker zijn rond dit onmenselijke uur.

gr angelique

ja,deze probleem komt me  heeeeel erg bekend voor en ik weet echt niet wat de oplossing is jaaaaaa Bevallen misschien, ach meid nog klein beetje volhouden jij bent er bijna.succes.

xxxx Manal  

Hoi meiden

Ik herken het ook hoor, 's avonds val ik om 8 uur op de bank bijna in slaap en als ik dan ga slapen wordt ik rond 3 of 4 uur wakker en kan ik niet meer slapen.
Het ligt ook allemaal niet lekker meer, ik kan niet wachten om straks weer lekker zonder buik te slapen!!

Liefs Jessy

Hoi,

Gelukkig ben ik niet de enige! Ach en nu heb ik eens de kams om het forum eens goed te gebruiken.

Groeten Wendy (39+3)

Hoi, Hier nog zo'n slechte slaper. Ik probeer wel om er regelmaat in te houden door 's avonds niet eerder dan 22.00 uur naar bed te gaan maar word toch om een uur of 1 weer wakker. Meestal slaap ik dan nog wel maar vaak is het om 3.30 wel afgelopen. Ik verhuis dan maar naar de logeerkamer om manlief niet wakker te houden met mijn gedraai. Ik drink een beker melk en ga voor de tv liggen of ik pak een boek. Vaak wordt ik tegen 6.30 weer helemaal slaperig en kan ik dan nog wel een stukje maar helaas gaat om 6.45 de wekker omdat ik de oudste twee naar school moet brengen. Gelukkig heb ik dan de rest van de ochtend voor mezelf dus dan doe ik het rustig aan. Nou ja, het is nog maar een klein poosje dus we moeten maar even doorbijten. Waarschijnlijk krijgen we daarna nog minder slaap dus kunnen we ons mooi een beetje vorbereiden.

Groetjes, Petra

Hoi hoi!!

Same here.....ik slaap al weken minder goed 's nachts, word zo'n 3x waker om te plassen en daarbuiten zo ongeveer elke keer als ik om wil draaien omdat dat echt niet zomaar meer gaat...
Vanavond om 22.30 naar bed gegaan en nu net maar naar beneden gegaan en een kop thee gezet omdat ik echt niet in slaap kom...zucht...
Het forum is dan wel weer een uitkomst...even wat afleiding!!

Hopelijk slapen jullie allemaal al lekker en anders welterusten!!

Liefs Lotte

Het is weer zover!!!
Na gisteren heerlijk 7 uur achter elkaar te hebben geslapen kom ik nu maar
niet in slaap.

Dus ik dacht laat ik maar weer eens iets typen.
Hopelijk begint de bevalling vandaag en heb ik vandaag of morgen mijn kleintje
om me wakker te houden...

Groeten Wendy (39+6)

Terug
Bovenaan