SLAPEN!!!!!

A

Anoniem

Guest
Dit wordt nu toch echt een probleem...
Ben elke nacht wel 5x wakker en kan dan vaak niet meer meteen slapen....
Lag ik vanmorgen eindelijk weer te snurken, wordt er aangebeld voor ene Abdu!???? (woon in een flat misschien verkeerd nummer??); tja toen was het slapen echt over; ben dus al sinds 5uur wakker, probeer straks nog maar ff te slapen nadat ik mn zoontje naar het KDV heb gebracht...

Het aftellen is begonnen, maar het kan me niet snel genoeg gaan nu, begin er eindelijk genoeg van te krijgen....

Liefs 'nachtbraker' Nika

Tja, hier beginnen de nachten ook fiks op te breken.
Probeer nog wel de middagen dat m'n zoontje slaapt ook even te gaan liggen. De ene keer lukt dit beter dan de andere keer maar goed...
We tellen af...

Sterkte allemaal!!!

Mams79
34 wkn en 3 dgn

he meiden  

misschien een idee een chat nacht te plannen?? hahha
ik doe ook geen oog dicht ik moet me elke 10 minuten omdraaien want ik krijg pijn in me benen als ik te lang op   1 kant lig ik denk gewoon omdat ik zo zwaar ben geworden

ook ga ik me liggen iriteren aan geluiden zoals een kat op de trap of me man die gewoon ademt( ja mag hij hahha) ik kan nergens tegn meer omdat ik gewoon zo moe ben maar niet kan slapen,,,,,

nou ja nog even dan kan ik weer op mijn rug liggen dat mis ik ook wel heel erg eigenlijk pff laatste loodjes he

veel liefs cora

hoi meiden

heb er ook last van hor en vooral van het plassen wordt er gek van slaap altijd goed en nu ben ik zo wakker. ook heel erg last van slapende handen  . en met omdraaien gaat ook niet meer zo makkerlijk.

a ja de laatste lootjes nog 4 weken hoop ik hahahahah.

nou doei doei lucy vandaag 36 weken

slapen? wat is dat?
lukt een uur of 3 en dan is het over en uit.
erg fijn........not.

groetjess

hoi

had vannacht ook een kort nachtje ,mijn dochter heeft vanaf 2 uur tot 5 uur liggen spoken en niet willen slapen .en voor dat ik eindelijk weer sliep was het half 7 en madam was om 8 uur weer wakker,nou kon ik het nog rekken tot 8.45.Toen was het vanmiddag weer een stijd of ze ging slapen.eerst bij mij samen in bed geprobeerd geen succes en toen om half 1 in eigen bed gelegd en na nog veel praten en wat spelen is ze uiteindelijk in slaap gevallen om 12.45 tot half 3 ongeveer,dus ben zelf ook weer iets uitgerust. Nou morgen weer! gr wendy 33wk

Hoe laat ik ook naar bed ga, na 4 uur slapen is het over, terwijl ik wel lekker lig........ ik val dan tegen de tijd dat mijn wekker gaat weer diep in slaap. Goed voor mijn humeur   Zou ons lichaam vast moeten wennen aan onze toekomstige nachtbrakers???

Francien

Terug
Bovenaan