slapen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik las zojuist op het forum over hoe het nu gaat met onze mannen veel verhalen over het slapen. Ik slaap ook zo onrustig, dat ik regelmatig kies om op het logeerbed te gaan  liggen (mijn man heeft toch ook zijn rust nodig)  
Ik heb last van rusteloze benen, lig te  klooien met kussentjes. Dan weer een enorme kramp aanval in mijn kuit of voet. Ik heb het ook heel vaak heel warm, tegen het benauwd zijn aan. Lig over van alles na te denken en te tobben. Moet gemiddeld 3x plassen en dan meld onze 3-jarige zich nog iedere nacht minstens 1x.
Ik vraag me wel eens af, wanneer de baby er is, of ik nog wel aan slapen toekom... . Maarja, dan zullen er, hopelijk  een aantal van de klachten over zijn.

Liefs, Annette (GAAP....)

het is echt vreselijk met dat slapen als je zo hoog zwanger bent!!
Hier ook zulke toestanden, man en ik slapen ook niet meer samen want dat was voor ons allebei niet leuk. En ook 1 van net 3, die bedenkt dat als mama net indoezelt hij per se zijn speen wil... Of ik heb wakker gelegen en val rond half 6 weer in een diepe slaap, waarna zoonlief me drie kwartier later wakker roept... Morgenstond heeft goud in de mond... En met een baby komt het er die eerste tijd ook niet van, maar dan in elk geval wel weer wat lekkerder in mijn lijf!!
Tip voor de onrustige benen heb ik wel, en bij mij werkt het echt!
Ik ga s'avonds vlak voor ik naar bed ga een klein stukje wandelen. Even een frisse neus en goed voor de doorbloeding, waardoor veel   minder last van die vreselijk irritante onrustige benen! Bij thuiskomst even tanden poetsen en meteen mijn bed in, inslapen gaat daardoor een stuk makkelijker. Maar ja, doorslapen is een heel ander verhaal...
liefs Soela

Zou het een grapje van moedere natuur kunnen zijn dat slechte slapen? Ter voorbereiding op wat komen gaat........

Hé, dat ga ik ook proberen,... vanavond effe een rondje om. Ik heb danwel geen hond (meer) maar doe maar net alsof !!! Baat het niet,...

Maar ik had het laatst met de vk over mijn slaapprobleem en die vertelde inderdaad dat het ter voorbereiding was op de gebroken nachten die komen gaan als de baby er is. Jammer dat moeder natuur niet even verder heeft gedacht en ons nú onze rust nog effe had gegunt...

Liefs, Annette

ja, ik had het ook een veel leuker grapje van moeder natuur gevonden als ze ons lekker uitgerust aan de kraamtijd had laten beginnen!

Hier nog 1 met slapeloze nachten...
Ik kan totaal geen fijne slaaphouding vinden, lig alleen maar te woelen en te draaien..  pfff..dat voorspelt nog wat!
Ook het constante naar de wc moeten, en het niet goed meer in bed kunnen stappen begint op te breken, heb voortdurend op de meest vreemde plekken spierpijn.
Gelukkig slaapt mijn dochter van 2 jaar wel door s` nachts, maar lekker slapen..?
Nee dat is er niet meer bij!

Liefs sarah 37 w zwanger

Hoi

Ik slaap als een roosje, ik hoef er niet uit om naar de w.c. te gaan. Ik slaap
gewoon de hele nacht door. Ik ben nu wel vroeg wakker, maar moet er zowiezo
vroeg uit. Dochterlief moet namelijk naar school.Bij mijn eerste zwangerschap
was dat wel anders hoor! Leuk geintje van moeder natuur, niet dus. Ik leef wel met
jullie mee hoor. Ik ben van nature een hele slechte slaper en was echt gesloopt
de eerste maanden na de bevalling. Duurde ook nog aardig lang voordat dochter
doorsliep. Dus ik ben nu wel blij dat ik goed slaap en niet bekaf aan de bevaling
begint. Nog ff afkloppen voor de zekerheid, want wat niet is kan nog komen.
Iedereen een goede nachtrust gewenst en veel liefs Cindy

Terug
Bovenaan