hallo dames, ik was de maartmama's al aan het zoeken maar zie dat we verhuisd zijn! Ik heb namelijk een vraag/probleem en hoop dat iemand hier mij kan helpen of ook ervaring hiermee heeft? ik ben 23-03 bevallen van een zoontje milan, hij is een ontzettend lief vrolijk kindje alleen hij slaapt dus niet tot bijna niet overdag, nu weet ik dat er meerdere kindjes zijn die dit niet doen maar als ze er geen last van hebben vind ik het niet erg. nu is het zo dat milan er wel last van heeft hij wordt zo tegen het eind van de avond (rond 5uur begint het vaak al) heel erg moe hangerig huilerig, hij wilt dan niks meer ik weet dan ook niet meer wat ik met hem moet en dan duurt de tijd erg lang tot de fles van half 8.. na de fles van half 8 kan ik hem gewoon wakker in bed leggen en dan zeurt die ff maar valt zelf in slaap zonder speen of iets en slaapt dan meestal door tot half 8 ong.. dat is natuurlijk ook wel erg lekker maar ik zou het voor hem zo fijn vinden als die overdag ook ff wat slaap pakt?! s'ochtends na de wandeling met de hond kan ik hem nog terug in bed leggen dan slaapt die 45 min (kan de klok eropzetten) en wordt die vaak huilend wakker en krijg hem dan niet meer in slaap.. soms valt die in de middag ook in slaap als ik bv even boodschappen doen ben ofzo maar hij hoeft maar iets te horen en is wakker.. ik heb al van alles geprobeerd, ben al naar een osteopaat geweest heeft niet geholpen heb hem al ingebakerd heeft niet geholpen (ja alleen snachts) heb rust en regelmaat toegepast heeft niet geholpen.. het rare vind ik dat ik hem savonds gewoon wakker in bed kan leggen en dan gaat die gewoon slapen maar als ik dat overdag doe dan gaat die zo hard huilen dat ik hem op een gegeven moment er maar weer uithaal.. heeft iemand hier ervaring mee? of is dit weer een periode die over gaat? bedankt iig voor het lezen! groetjes nicole