Slapen

Hallo mamma's

Ik ben van nature een buikslaper.
Nu heb ik echt tot vorige week nog iedere nacht heerlijk op mijn buik geslapen. Dat ging best goed. De baby ging gewoon netjes aan de kant liggen en was ook heel rustig. Als ik dan even anders ging liggen, dan werd de baby erg onrustig.
Nu lukt het echt niet meer.
Ik krijg enorme last van mijn banden en buik en rug.
Hebben jullie slaaptips??

Groetjes
Margo
(33 weken)

Lastig!! Ik schijn af en toe nog wel op mjn buik te liggen, maar dan kort (heb t zelf niet door) maar heb een waterbed, dus dat neemt veel druk weg.

Als je echt niet anders kunt slapen is het misschien een idee zo'n luchtbed te kopen, bij Bristol hebben ze die geloof ik wel, zo'n hoge. Dat lijkt op een waterbed en geeft misschien meer ruimte voor je buik??

succes!

lfs Mick

Hoi hoi,
Ik ben ook een super buikslaper en dat kan ik al een hele tijd niet meer eigenlijk. Ik slaap nu half op mijn zij half op mijn buik (na even wat getrap te moeten verduren ) maar dan lig ik lekker. Wat bij mij erg helpt is een dekbed dubbelslaan en dat tussen mijn benen en tegen mijn buik aan duwen als ik op mijn zij lig dan voelt het voor je buik net of je toch op je buik ligt het gaat volgens mijn verloskundige namelijk meer om de druk tegen je buik die je gewend bent dan het echte op de buik slapen.

Succes!!

Hoi!
Lastig he? Ik ken het helaase! Heb je een voedingskussen? (Zo'n lange). Dat kun je nu al geweldig gebruiken bij het slapen, een beetje hetzelfde idee als hierboven met het dekbed: tussen je benen en de andere kant onder je buik zodat je steun hebt.

Succes en slaap ze!
Liefs, Marcia mv Puck en 31w 1d zw

Hoiiiiiii

Hier nog een buikslaper!!!!!
Ik slaap ook met mijn voedingskussen tussen mijn benen en druk tegen mijn buik, HEERLIJK.
Je kunt ook een kussen nemen, of inderdaad een deken of dekbed is ook een goed idee!!

Succes met slapen.

Groetjes Naomi
mv Maud en ?

Ik kan ook aanraden: een voedingskussen!!! Is mn grote vriend op t moment, sleep ik van bank naar bed, van bed naar bank en als ik bijrijder ben bij lange ritten gaat ie zelf mee met de auto! ;-)

Terug
Bovenaan