Slapen

Hoi,

Steyn ligt nu lekker in zijn bedje te slapen, kan ik ondertussen even op internet.
Hoe slapen jullie kindjes.
Voordat hij slaapt is hij onrustig, blijft niet stil liggen.
Hij zet zijn hakken in het matras en kruipt omhoog, met gevolg dat hij niet meer onder zijn dekentjes ligt.
Dus heb ik hem in een slaapzakje liggen, maar dan kruipt hij nog steeds omhoog.
Net of hij niets om zich heen wil hebben, of hij het vervelend vind om iets om zich heen te hebben.
En dit is iets sinds een paar weken, in het begin was het helemaal niet zo, dan kon ik hem lekker instoppen, en bleef stil liggen.
Ze zijn zo klein, maar zo'n eigen willetje al.
Het is een klein boefje, die Steyn van ons.

Groetjes .....

Hoi,

Wat fijn dat hij in zijn bedje wil slapen overdag. Die van mij wil dat dus echt niet. Wat een drama.

Maar wat betreft je vraag, Bas schopt af en toe ook de dekens van zich af, als hij boos is omdat ik hem toch in bed heb gelegt. Hij ligt dan ook nog deels gebakerd, dit omdat hij zichzelf wakker mept, overdag wurmt hij dan ook nog zijn armpjes eruit. 's Nachts gaat het een stuk beter.
Dus hier ook nog al veel onrust, een slaapzak werkt nog niet maar heb hem wel al in huis om het bakeren af te bouwen.

Heb geen tip voor je, zolang hij maar niet onder een deken kan kruipen dan lekker laten gaan. Hij zal inderdaad liever vrij liggen. En in de slaapzak blijft hij lekker warm.

Wat voor een slaapzak gebruik je?

Liefs Nanda

hoi,
Ralph wilde eerst ook niet echt in zijn ledikantje slapen, dus legde ik hem in de bak van zijn kinderwagen. Dat was kleiner en veiliger ofzo denk ik. dat ging super, maar ik wil toch ook wel eens gaan rijden met em, dus leg ik em nu gewoon in zijn ledikant. Hij schopte ook alles van zich af, dus wikkel ik hem gewoon in een cape (wel zijn hoofd vrij, dat gedeelte sla ik om op zijn rug). Zo kan hij niet echt schoppen, ligt beter stil en hij slaapt veel lekkerder ook. Hij heeft volgens mij ook echt behoefte aan dat geborgen gevoel!

En idd als hij een slaapzak aan heeft met lange mouwtjes eronder dan kan hij het bijna niet koud hebben toch??

succes!
Groetjes Elise

Devan sliep de eerste week extreem goed en rustig. eenmaal thuis werd ie onrustiger. sinds een paar weken slaapt ie in een bakerzak, dat gaat beter, maar nog steeds wisselend, ach ik ben blij dat ie al een dag/nacht ritme heeft, want 's nachts slaapt ie erg lekker.

Jens kruipt ook continue omhoog hoor ik leg hem dan ook in slaapzak en kruipt hij dan alsnog omhoog dan ligt hij in ieder geval nog iets bedekt.Maaromdat het nu zo warm is boven durf ik hem niet goed in slaapzak te leggen of is dit niet te warm?met als gevolg dat meneer weer wakker wordt 's nachts omdat hij de dekens heeft afgetrapt!
Je zou straks als het weer kouder wordt een combi sleeper kunnen gaan gebruiken die is ter vervanging van de deken en dan weet je zeker dat je kleintje warm genoeg blijft als het buiten koud is

Hallo Mira,

Ik denk dat hij het niet te warm heeft.
Aan de einde van de nacht wordt het meestal kouder, en dan wordt hij misschien wel wakker omdat hij het dan een beetje koud krijgt.
We hebben het raam s'nachts ook een beetje open, tenminste als de wind er niet op staat.

Groetjes Friese leeuw

Hey,

Onze Vic lag na 1 week al dwars in zijn wiegje dus die heeft vanaf die dag een slaapzakje aan. Ik stop het onderkantje onder het matrasje zodat hij niet te ver omhoog kan kruipen. Misschien kun je dat ook eens proberen. Nu met het warme weer doe ik een dun rompertje met lange mouwen aan en een lakentje erover heen. Hij slaapt als een roosje....

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan