Slapen

Hoi .
Hoe is het met iedereen gaat goed me de babys ?
met ali gaat goed hij drinkt en groeit goed alleen slapen Noraal slaapt hij van half negen tot 6.00 of 5.00uur
sinds 3 dagen wordt hij wakker vaak wakker s.nacht om te drinken .slaapt jullie kindjes door of worden ze nog steeds wakker s nacht?
Groeten huda

hoi Huda,

vervelend dat Ali wat minder slaapt, maar volgens mij is dat weer een teken van een sprongetje, gebeurd zo rond de 4 maanden.
in ieder geval dat heb ik ergens gelezen.
Simon slaapt erg goed! Tussen 8 en 9 krijgt hij de laatste voeding en meestal wordt ie tussen 7 en 8 wakker. Maat het gebeurd ook wel eens dat ie tot 9 uur slaapt! Heerlijk!! Dus hij doet het uitstekend op de borstvoeding!! Geef jij ook nog borstvoeding??

Groetjes Mirjam

Hoi hoi,

Isa gaat zo rond 8 uur naar bed maar omdat ze nog 5 flessen heeft, krijgt ze nog een fles tussen 9 en 10 uur 's avonds. Normaal slaapt ze dan door tot een uur of 7, maar sinds een paar dagen wordt ze ook om 5 uur wakker. We hebben vanaf vandaag rijstebloem aan haar laatste fles toegevoegd, nu maar hopen dat ze lekker blijft slapen.

Kan ook zijn dat de warmte mee speelt met het mindere slapen. Cas is ook erg vroeg wakker. Het is ook raar weer voor de ukkies.

Gr. Tamara.

Hoi Mirjam,
ik geef nog steeds borstvoeding hij drinkt onregelmatig hij komt om 3 uurtjes somes elke 2 en half uur ergisteren hij heeft om 1 uur middag gedronken en toen tot 5 uur . hij weegt vorige maand 5,600 kilo en 63cm lang de arts vind hem slank maar hij doet het goed vrolijk en alert .
hoeveel borstvoeding geef je per dag ?
Groeten
Huda en Ali

ha Huda,

Super dat je nog steeds borstvoeding geeft!
Simon krijgt tussen de 4 en 5 voedingen per dag, meestal komt hij om de 3 1/2 uur maar komt ook wel eens om de 3 uur en met dit warme weer wel vaker.
Als ik werk krijgt hij 180cc in de fles per keer, maar die drinkt hij niet altijd leeg.
vergeleken met Ali is Simon een reus! Begin juni was Simon 7610 gram en 66 cm!
Zolang Ali goed drinkt, alert is en goede natte plasluiers heeft zal ik me geen zorgen maken hoor!

Groetjes Mirjam

Hoi hoi

Ik geef ook nog borstvoeding, Gabriel drinkt 's nachts nog behoorlijk vaak, gerust iedere 2.5 uur.
Eind van de week is hij 5 maanden en ik heb nog geen enkele nacht doorgeslapen. Maar ja, hij groeit heel goed en gelukkig heb ik vanaf deze week vakantie. Kunnen we alletwee een beetje bijkomen...
Hij weeg nu 7.5 kilo ongeveer.

De laatste dagen wordt hij ook rond 5 uur wakker van de vogels en de warmte. Ik probeer het te rekken tot 6 uur, maar dan moeten we er echt uit. Wat een energie!

Wauw Mirjam dat is super zeg zo een doorslapertje met bv!!! Ik geef ook nog steeds, maar Faas komt nog wel tussen 22.00uur en 7.30uur 1 of 2 x. Maar hij slaapt naast me en soms weet ik niet eens dat ik hem heb gevoed. Hij slaapt wel altijd heerlijk van 18.30 t/m 7.30, dus op die paar voedingen na van 5 min heb ik echt niet te klagen!

Bv mama's, gaan jullie ook voor de 6maanden uitsluitend bv, of al eerder bijvoeden?

ha liv!

Ja het is idd genieten hoor dat ons mannetje zo goed slaapt! De laatste voeding krijgt Simon nu rond half 8 en slaapt hij het klokje rond!
Ik blijf tot 6 maanden alleen bv geven en daarna wil ik er mee stoppen.
Vind het machtig mooi dat ons mannetje zo goed groeit door mij! Maar verlang ook wel weer een beetje terug naar de vrijheid!
Het even lekker weg gaan en niet die kolf mee te hoeven nemen! En de moeheid die de bv met zich mee geeft ben ik ook wel een beetje beu!
Nog een maand! En daar ga ik zeker heel veel van genieten! Daarna gaan we genieten van het geven van flessen en fruithapjes!!
Blijf jij ook alleen bv geven of begin je al eerder met bijvoeden?
Oja van de week was onze reus alweer 8 kilo!!

Succes met de borstvoeding!

Terug
Bovenaan