slapen

Hoi Allemaal,

Mijn zoontje is nu 10 weken oud en slaapt ontzettend slecht. Hij slaapt ongeveer een uurtje overdag en is dan weer klaarwakker en zet het op een krijsen..in de box beneden of in de wipstoel is ie daarna nog een ongeveer een uur tevreden en daarna is het weer huilen vaak moet hij dan nog een uur wachten op zijn fles..kortom drama!!

aan de regelmaat kan het niet liggen volgens mij, hij krijgt standaard elke dag op de zelfde tijden de fles, na de voeding doen we altijd hetzelfde ritueel ( boertje, knuffelen, spelen in de box en na een uur naar bed incl voeding)

heeft iemand tips?moet ik hem dan maar gewoon eens een poosje laten huilen als hij n a een uur wakker word?(haal hem er vaak al snel uit,laat hem nooit echt lang huilen ongeveer 10 minuten max)

Liefs Janita
 
hoi zou het kunnen zijn dat hij nog steeds een beetje zuigbehoefte heeft?? mijn dochtertje van 10 wk had hetzelfde na 2 wk een tutje gegeven en ze doet het nu super!! misschien helpt het
 
wil ie dan alsnog niet doortutten met een speen??

zouden het krampjes kunnen zijn had mijn meis van 10 wk ook en kwam erachter toen ik de fles erin deed en er vervolgens een partij lucht uit kwam anders weet ik het ook niet sorry...

groetjes
 
ps zou hem ook niet laten huilen althans niet langer dan die 10 minuten hij heeft blijkbaar behoefte aan zijn moeder en ik ben van mening dat het beter is voor de hechting van jullie twee als je hem bij je neemt inplaats van te laten huilen..
 
Terug
Bovenaan