Slapen...

Voor de meeste van ons zal het slapen nu steeds lastiger gaan..

Tot een paar dagen geleden sliep ik eigenlijk weer wat beter dan in het tweede trimester maar de laatste nachten doen mijn heupen zo zeer als ik in bed lig!! Was ik eindelijk blij dat ik weer wat vaster ging slapen.. grrr

Het minste pijn heb ik als ik op mijn rug lig maar dat lig weer niet lekker met die dikke buik..

Herkenbaar? Hoe lossen jullie het op?

Zelf geen last van mijn bekken ofzo, maar slecht slapen pfff verschrikkelijk!
Als ik al even op mijn zij ga liggen is de kleine zo onwijs druk aan het schoppen, alsof ze klem ligt. Dan rol ik maar weer op mijn rug, dat ligt niet lekker en rol dan op mijn andere zij. Ook dat geeft weer oorlog in mijn buik *zucht*. En dan komt er nog eens bij dat ik zeker wel 1x moet plassen 's nachts en dus weer het zelfde ritueel moet ondergaan. Ik geloof dat ik per nacht 4 tot 5 uur echt slaap. Het lekkerste lig ik nog met een kussen in mijn rug zodat ik half op mijn zij kan liggen hahaha de kleine heeft me nu al in haar greep.

Hier hetzelfde probleem!
Ik slaap al weken met mijn voedingskussen tussen mijn benen... dat ligt echt stukken beter, helaas als je draait van je ene naar je andere zij dan moet je dat ding weer meeslepen!
En aangezien ik zoveel draai 's nachts....

Liefs sabina

Ja heel herkenbaar...
Heb ook last van mijn heupen en rug en als ik op mij zij lig gaat die kleine idd flink te keer...
Moet zeker 2 x per nacht plassen en als ik ff pech heb slaap ik erna niet mee en lig ik een uur wakker.

Het voedingskussen is ook een oplossing maar ik moet in een bepaalde hoduing liggen voor mijn bekken dus dat is soms weer onhandig.

Ik had eerst het voedingskussen van de Hema... Maar heb later een grotere gekocht omdat ik daar meer steun aan had... Echter, niet genoeg blijkbaar!

Wordt er KNET-TER-GEK van ondertussen zeg, poehee!

Ik moet er 's nachts zo'n beetje elk uur uit dus de nachten zijn een hel hier... Wat dat betreft zal ik heeeeeeeeeeeeeeeel blij zijn als ik weer gewoon kan slapen en dat mijn lichaam geen kraakpand meer is!

Ik mag van geluk spreken geloof ik! Ik slaap eigenlijk nog heerlijk snachts...! :-$ Ben altijd al n verschrikkelijke slaapkop geweeest hoor!
Wel wordt mn buik nu wat zwaar, en het liefst gebruik ik mn man als steunkussen voor mn buik..haha.
Je hebt speciale kussens (soort slang vorm) die je kunt kopen en idd veel mensen zeggen een kussen tussen je benen tegen de pijn in je heupen.
Heb wel, voor het inslapen vaak last van "onrustige" benen...kriebelen van binnen uit ofzo...kan geen sec. stil liggen...maar val uiteindelijk toch wel in slaap.
succes meiden!

Kan iemand me vertellen wat slapen is ?????

Ik ben iedere nacht wakker een paar keer per nacht.
Dan pijn in me rug, dan pijn in me heupen, dan pijn tussen me benen en ga zo maar door.

Ik kan me eigen ook niet meer normaal omdraaien ik moet eerst gaan zitten en dan me lichaam omhoog duwen dus dan steun ik op me handen en dan moet ik me lichaam omgooien en ook dit is pijnlijk maar dan weer het minst pijnlijk dan normaal omdraaien.

Ieder uur kijk ik wel op de klok pffff

Terug
Bovenaan