slapen

Hoe gaat het bij jullie met het slapen van jullie kleintjes??
Slapen die van jullie van voeding naar voeding, en leggen jullie ze wakker in hun bedje of vallen ze bij jullie op de arm in slaap?
Ik kan nog niet echt zeggen dat Mayke al een echt ritme heeft qua slapen er is eigenlijk nog geen dag hetzelfde. Denk ook niet dat dat al echt kan met bijna 5 week (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)

Groetjes

He hoi,
Mayke is toch van 7 januari, onze Brent ook! Hij slaapt 's nachts prima, maar overdag is het ook nog echt rommelig. Soms lijkt hij helemaal niet te slapen... Helaas geen tips van hier, want ook ik kan die goed gebruiken. Het niet slapen maakt Brent overigens geen vervelende baby. Hij is behoorlijk tevreden en rustig. Als hij echt moe is, merk ik dat en wieg ik hem toch even. Dan is hij meestal zo weg. Groetjes

Luuk slaapt overdag ook moeilijker. Baker hem dus in. In een puckababy zak. Ik leg hem meestal wakker op bed na een fles, soms moppert of brabbelt hij een beetje maar valt dan in slaap. In wipstoel of op schoot slaapt hij veel sneller of in het voedingskussen.

ja klopt, Mayke is ook van 7 jan.
Ze slaapt 's nachts ook best goed hoor, maar idd overdag is het nog rommelig. Zo te horen hoort het er dus nog helemaal bij, haha ik ben niet de enigste zo te horen.
Ik kan het me eigenlijk ook niet meer herrineren van onze oudste.
Vanmiddag hebben we haar in de kinderwagen gelegd na haar voeding en na een tijdje huilen is ze toch in slaap gevallen, en ligt nu nog lekker te knorren

Hoihoi,

Twan is van 4 jan, slaapt sinds 2 nachten eindelijk door (6 uur) en overdag meestal om de 4 uur voeding...soms ook nog 3 uur. Hij ligt idd ook gerust ruim een uur om zich heen te kijken...Twan slaapt wel ingebakerd omdat hij zichzelf steeds wakker houd met z'n armpjes en erg snel overprikkeld is. Op advies van de kinderfysio sinds vrijdag ook in de kinderwagenbak te slapen gelegd. Dit dan wel weer in z'n eigen bedje gezet. Hiervoor was het eigenlijk drama; constant huilen en niet slapen waardoor ie oververmoeid en overprikkeld was. Ik hoop dan ook dat we vannacht weer rustig kunnen slapen :)

Groetjes Kimm

Hoi,

Wat fijn om te lezen dat het onrustige slapen overdag niet alleen bij ons is. Livia is van 1 januari. Sinds 2 weken zijn wij begonnen met inbakeren (pacco inbakerdoek) en dat gaat goed. Alleen overdag slaapt ze kort en daardoor weinig, ook ligt ze soms wakker in haar bedje. Ze wordt na 45 - 60 min wakker, soms slaapt ze dan na even huilen weer verder, maar het gebeurt ook dat ze met pauzes blijft huilen. Dit is meer gejengel, ze is dan niet overstuur. Ik heb veel gehad aan het boek 'Regelmaat en inbakeren' (niets eens voor het inbakeren hoor!) van Ria Blom.

Groetjes, Bethina

Senna slaapt de laatste week (nu 7 weekjes) tussen de voedingen en komt voortaan om de 4 uur voor de fles, uitzichzelf. 's Nachts komt ze ook nog 1 keer voor een fles. Ze is meestal een klein uur wakker voor de voeding, boeren en knuffelen. Ze wordt wel ingebakerd in een Puckababy inbakerzak. Ze is nl erg druk met haar armpjes. Vandaag slaapt ze overigens ook erg goed zonder de inbakerzak ivm haar eerste prikjes.
Groetjes Monica

Terug
Bovenaan