slapen...

Haha.. ik ken het probleem! Maar ik denk dat het bij mij te maken heeft met mijn man die nu in Canada is (voor tot op heden nog onbepaalde tijd).. :p

Aquafina slaapt al een tijdje door. Eerst viel ze pas rond 2u in slaap en dan helemaal door tot zo rond het middaguur, maar dat heb ik terug weten te dringen tot middernacht tot zo rond 10u. Ik hoop het nog een beetje meer terug te dringen, maar voorlopig ben ik nu tevreden. Kan ik zelf ook nog een beetje inslapen..

Misschien helpt een kopje kruidenthee en een magazine? We hebben er toch zoveel van gekregen in die gratis dozen.. en anders eens zo'n lavendel baby badje voor jezelf? :p Ik smeer stiekem wel eens de Zwitsal Slaap Zacht massage olie rond mijn nek.. ruikt heerlijk! Soms ga ik gewoon naast Aqua in de schommelstoel zitten. Lekker wegdromen..

Nee geen probleem ermee. Ben afgepeigert 's avonds....
Heel vervelend, sterkte ermee.

Misschien welterusten thee voordat je naar bed gaat? Of muziekdoosje (hihi) of een goed boek lezen?

Liefs

Hahaha, bedankt voor de tips ;)
Gewoon een nacht helemaal niet slapen bleek het juiste medici1jn. Was vannacht zoooo moe dat ik 8 uur achter elkaar heb geslapen!
Ben weer een ander mens :)

Terug
Bovenaan