Slapen...

Lars slaapt s'ochtens 2 uur en s'middags 2 uur.
Rond 19:15-19:30 uur gaat hij naar bed en slaapt dan vaak tot 7:00-7:30 uur s'ochtends. Nog wel met een fles tussendoor. Op het kdv slaapt hij overigens een stuk minder.

Tygo slaapt van 12.30 tot 15 uur ongeveer. Hij gaat `s avonds rond half 8 naar bed en wordt `s ochtends om ongeveer half 9 wakker. Krijgt nog wel een fles om 23 uur.

Warren doet thuis 2 dutjes overdag van gemiddeld 1,5 uur per dutje. Zaterdag iets langer, dan moet hij echt even bijkomen van 2 dagen crèche.
Daar slaapt hij helaas niet zoveel, hooguit 2 uurtjes.

Hij gaat tussen 18.45-19.30 maar bed en begint de dag tussen 06.45-07.45.
Helaas wordt hij nog steeds minstens 2x per nacht wakker en heeft hij echt honger. Volgens mij heeft hij net als zijn vader een supersnelle stofwisseling, die eet ook voor 3... en is wél heel licht,
niet eerlijk ;-(

X
Evje

Hier heel erg verschillend maar vaak maar erg kort( helaas)
Soms slaapt ze 1,5 uur achter elkaar maar vaak nog geen uur.
's nachts slaapt ze meestal wel door maar de nachten dat ze niet doorslaapt zijn dan ook gelijk een ramp en is ze meer wakker dan dat ze slaapt, zoals afgelopen nacht:(

s'morgens een 20 min tussen de flessen s'middags ongeveer 2 uurtjes ook wel een korter maar dan ga ik bij mooi weer een eindje wandelen en valt ie vaak wel weer in slaap
s'avonds soms ook nog 20 min en anders tegen 8 uur op bed na de fles en dan normaal gesproken doorslapen tot uur of 7 maar de laatste nachten niet we denken aan tandjes

's ochtend een dutje van anderhalf uur en 's middags van 2 uur. Aan het eind van de middag gaat ze vaak nog 3kwartier naar bed (meestal als ik kook, heel handig). En 's avonds gaat ze tussen 19.30-20.00 naar bed en wordt tussen 07.00-08.00 weer wakker. Ze krijgt geen late avond fles.

Inmiddels slaapt ze weer de hele nacht door.
Toen ze 2 maanden was, tot 5 maanden werd ze nooit wakker. Maar daarna heeft ze een slechte slaapperiode gehad 's nachts. Vaak 2 keer wakker. Of ze was verkouden, of ze kreeg tanden of ze was gewoon wakker. (zucht) Maar sinds vorige week gaat het ineens weer goed!
Het leek wel of ze niet wist hoe ze zichzelf in slaap moest krijgen als ze 's nachts wakker werd, dus ging ze huilen. Maar nu lijkt ze het weer door te hebben. Soms hoor ik haar even hoesten of kletsen, maar valt zonder te huilenw eer in slaap. Heerlijk!

Terug
Bovenaan