slapen..

Ethan denkt dat hij al z'n grote jongen is dat hij wel heel de dag wakker kon blijven.
gisteren wilde hij niet slapen.. op een paar haze slaapjes en 1 slaapje van een uur na..

elke keer dat ik hem neerlegde begon hij te huilen.. hij wou namelijk alleen maar zitten en alle bekijken en natuurlijk spelen..

dus ik had al zo iets van nou die zal vannacht goed slapen.. maar zo goed had ik niet verwacht..

gisteren om 8uur 's avonds gevoed toen lekker in bad en toen begon het al flink knikkenbollen onder het badderen en flink gapen..
toen met het afdrogen en aankleden normaal gillen omdat het koud is en hij het liefs in bad blijft maar nu helemaal stil. die oogleden werden alleen maar zwaarder en zwaarder..

dus ik snel aankleden en lekker in zijn wieg gelegd.. en de uren versterken maar geen gil vanaf boven.. om half 12 naar boven gegaan en meneer was helemaal knockie.. dus om 12uur echt wakker gemaakt voor zijn laatste voeding..

maar wat doe je als je moe maar ook trek heb.. nou dacht ethan simpel toch al slapend drinken.. tussen door even luier verschoont want hij kwam in de diepe slaap toen weer verder gedronken en heb hem gewoon slapen weer in zijn wieg gelegd..
toen gingen de uren weer voorbij om half 4 werd hij toch wel aardig wakker ondanks dat hij nog steeds moe leek dus weer gevoed en heeft toen door geslapen tot half 7 na zijn voeding was de slaap echt uit en begon hij te babbelen tegen zijn knuffeltjes hihi.. ondertussen ligt hij nu toch wel weer te slapen in de box.. het is z'n eigenwijs ventje..

zijn jullie kleintjes ook zo eigenwijs?

waaaaaaaaaah wat appart joh.
lijkt me in t begin een beetje verontrustend gevoel. of had je dat niet. zo van, hmmmm waarom issie noog stil!!!
enneh slapend eten...zou hier een oplossing zijn hoor. als pascal in slaap valt, valt zijn mond ook stil. niks niet lekker doordrinken.
misschien iets met de groei te maken ? dat ethan zo veel sliep.
of natuurlijk gewoon moe van de hele dag nauwelijks slapen, zou het logischt zijn.
pascal is soms zo moe, dat hij van ellende niet weet wat hij met zich zelf aan moet, maar slapen ho maar.
de 4 uren tussen de voedingen overdag, zijn vaak 2,5 uur gillen en 1,5 uur slapen.
zo gauw hij de ogen open doet, gaat de mond ook open. volgens mij zit dat aan elkaar vast bij hem hahahaha.

groetsels smooty

Hola,
Ik dek dat onze kindjes allemaal het zelfde doormaken.
Juliaan eet niet altijd het zelfde hoevelheiden voeding,hij slaap heel onsrustig en wiil allen bij mama armen slapen.
Wij woorden moe om de hele tijd te gaan zingen en lopen met hem in armen.
Maar mischien is heel ff
dus gewoon volhouden en hoopelijk gaat snel deze periode voorbij.
Ik doe elke dag om 19-20 uur in bad en fles geven om een ritme te bouwen.

pascal houdt ook erg van wiegen en en op de arm liggen. nu heb ik een hangmatje gekocht voor in zijn box. dan wiebelt hij ook in slaap, maar hoef ik zelf niet de hele tijd met hem te lopen.
ritme opbouwen is inderdaad goed. als ze dan ouder worden, weten ze wat er gebeuren gaat. o ik ben in bad gewesst, nou dan gebeurd er nu dit of dat. probeer ik ook zo goed mogelijk te doen.

smooty

Dat ritme zit er hier wel hoor. maar meneer vertikt het vandaag weer om te slapen. hij is wel moe, maar tegelijk ook klaarwakker...
zou het met het weer te maken hebben???

Nou jah komt vast helemaal goed. zijn maar periodes..

xxx

Hier ook een slechte dag. Veel huilen en niet willen slapen, niet met de puckababy aan en ook niet op mijn arm. pfff.... erg vermoeiend.
Dan nog mijn zoontje erbij van 4 die vakantie heeft en die de hele dag met zijn buurjongetje speelt en ruzie maakt om alles en dan papa die er vanavond ook niet is. Heb het helemaal gehad vandaag!!

Terug
Bovenaan