slapen

Beste april mamas,
hoe gaat he t met slapen? slapen jullie kindjes al door? bij ons slaapt Flore nog steeds niet goed, nu eindelijk slaapt ze een paar uur achter elkaar in haar eigen bedje, maar het is nog steeds dikke pret, om de 4 uur wil ze de fles aar tussen de 100cc per keer, soms ietjes meer maar niet vaak genoeg om voor langere tijd zonder drinken te blijven.
Ik kan er ook niet meer in proppen want dit wil ze gewoon niet, volgende week is ze al 11 weken.
Groetjes

Hoi
Hier slaapt Timo al ruim twee weken heerlijk de nachtjes door. Krijgt om 22.30 de laatste keer de borst en dan moet ik hem om 07.00 uur meestal wakker maken. Dat is wel heerlijk hoor. Jammer dat Flore nog niet de nachten doorslaapt. Ze zal het nog wel nodig hebben en die vier uurtjes dat is toch wel vrij normaal. Timo komt ook om de vier uurtjes dus 07.00 dan 11.00 dan 15.00 dan 19.00 en dan de laatste die doe ik iets eerder anders lig ik zelf zo laat in bed. Timo is trouwens 9 weken en was bij de laatste weging 6260 gram dus die neemt het er goed van. Haha. En ja idd dwingen kan je toch niet. Maar kan je de laatste fles niet indikken met rijstebloem? Wie weet helpt het.
Succes!

Hoi,

onze meid is nu ook 10,5 week.
(gecorrigeerd dan, want ze is 9 wk te vroeg geboren, maar qua lengte en gewicht is nu een baby van 10,5 week als ze dus op de uitgerekende datum was gekomen)

Ze slaapt ook nog niet door. Ze meldt zich sinds 2 weken nog maar 1x per nacht.
Ze dronk eerst ook het zelfde als jouw dochtertje en meldde zich dan ook om de 4u.
Langzaam aan is ze meer gaan drinken en zit nu op 5x 120/4 ... en 's nachts drinkt ze dan dus nog 1 flesje...
Komt vanzelf goed... Met 4 mnd mag je de laatste fles pas gaan indikken zoals ik begrepen heb!
Het is normaal hoor dat je meisje nog niet door slaapt.... zijn genoeg kindjes die dat nog niet doen....

Ons kindje is nu 9 1/2 week en sinds een week slaapt ze van ongevee 22.00 uur tot 5.30 uur. Alleen overdag slaapt ze slecht. We zijn al bij een osteopaat geweest, die vond wel een probleem in haar nekje. Maar als er ook maar iets niet gaat zo als elke dag, dan is mevrouw de hele dag overstuur. Voor haar is de regelmaat en voorspelbaarheid blijkbaar erg belangrijk.
Sterkte met jullie kindjes en nachten.

Flore is nu 57 cm en weegt 4700gr volgende week woensdag wordt ze alweer 11 weken.
Haar probleem is dat ze niet meer ccs drinkt anders sliep ze wel door, maar ze krijgt nu meestal een fles tussen 11 en 12 uur en dan komt ze weer tussen 3, 4 of 5 uur, ja weining slaap breekt ons op.
ik denk dat ik morgen maar eens een chiropractor of osteopaat ga zoeken heb er iets over gelezen.
Heb in ieder geval nog vrij tot 18 augustus dus maar hopen dat het rond die tijd beter gaat.

bedankt voor jullie reacties.

wat naar zeg al die gebroken nachten.
mijn zoon is van 21april, die slaapt van 2300 tot 800 ongeveer.
overdag wil hij wel vaak de fles, om 8, 9, 12, 15, 18, 2030 en 23 uur. en hij drinkt dan 4xper dag 150cc en 3x 120cc om en om dus.

Zoë is nu 12 weken en drinkt om 12.00,4.00 en 7.00 maar valt na de voedingen wel weer gelijk in slaap. Mijn man doet de afgekolfte bvfles om 12.00 zodat ik om22.30 naar bed kan en dan geef ik om 4.00/4.30 bv hebben we beiden wat uren achter elkaar slaap.

Hallo allemaal!

moet het even kwijt de laatste week slaapt zoë opeens door van +/- 22.00 tot +/- 6.30/7.00 zooo blij!moet over een week weer werken dus de timing kan niet beter,zal schelen als je uitgerust aan de slag kan:)

Terug
Bovenaan