Slapen??

Hey....

Waarschijnlijk herkennen jullie het wel, maar wordt er zo tureluurs van...
Ik val om een uur of 12 eindelijk in slaap om om 3 uur weer wakker te worden van het trappelen en dan weer om 5 uur in slaap te vallen...
En dat is niet 1 nacht zo, maar denk nu al een hele week.. zucht
Ik moet nog 8 weken hahahaha..... en met pech 10 weken
Gelukkig heb ik een fijne telefoon met spelletjes dus kom de nacht wel door, maar leuk is anders..

Jullie nog tips?

ook hier onrustige nachten, meestal rond half 4 wakker omdat ik dan opeens harde buiken krijg ook al ruim een week ofzo. dan ga ik meestal even beneden op de bank zitten tot het wat zakt, in bed liggen kan ik dan helemaal niet kan geen houding vinden en dan als het wat is gezakt na een 15 a 30min maar weer gauw bedje in om tot 7 uur half 8 nog even te slapen

Zoooo wat herkenbaar, ik heb precies hetzelfde.Ik denk ook telkens mag ik eens uitslapen en zal blij zijn als de kleine er is haha!
Succes.
nee heb geen tips.misschien rustig blijven en eens extra plassen :p daar zul je ook wel last van hebben he?
groetjes

ooooh gelukkig ik ben niet de enige die spelletjes speelt
mijn man word er gek van hahahaha

het is voorbereiden maar het is wel lastig hahaha, ik ben om 20 uur gesloopt om alsnog pas om 24 uur in slaap te kunnen vallen, om 3 uur naar de wekker te kijken en vaak om half 6 te verhuizen naar de bank.....

ik had het met de eerste ook, ben blij met mijn bankje ;-)

proberen tussendoor je rust te pakken, (ritme van d ekleine straks)

succes!!

Ik kan niet eens meer op bed slapen :( Bed is te hard, ik wil ergens tegenaan leunen met mn rug, kussentjes etc rollen weg.. Slaap nu op de bank :$ Ook manlief heeft een plek op de bank :)) Gelukkig hebben we een heeeele grote bank, dus het kan makkelijk.. En het wakker worden is idd wel een beetje standaard zo rond uur of half 4/4 uur. Dan eet ik meestal een banaantje en drink wat, dan is mn prinsesje weer rustig en kan ik slapen.. :D

Ik heb dit ook! Haha.. Als ik plassen moet (voor de zoveelste keer:p) en weer in bed ga liggen is mijn lieve kleintje ook wakker en wil ie aandacht. Ik vind het geweldig om te voelen.. Geeft me rust dat alles goed gaat daarzo;)

Laatst had ik wel iets geks.. Ik werd wakker omdat ik in mijn slaap aan het hyperventileren was (volgens mijn vriend) We zijn druk met biedingen op een huis waar we in willen dus dat maakt deze tijd nog spannender!
Gelukkig ben ik eind september pas uitgerekend.. Maar onbezorgd is het allemaal niet..;) Dus denk dat het daarvan komt. Heeft iemand dit ook eens gehad?

Ik word drie keer per nacht wakker om te plassen. Daarna val ik gelukkiig weer in slaap. In het begin was dit wel anders, dan lag ik een uur wakker. Ik heb wel vaker nachten dat ik onrustig slaap en heb het idee dat ik dan niet in mijn diepe slaap kom. De volgende dag ben ik dan kapot. Gellukig nog een dag werken en dan vakantie. Na mijn vakantie nog drie weken werken en dan met verlof. Even door zetten dus

Terug
Bovenaan