slapen

slapen jullie kleintjes veel?
pascal gaat savonds om ong 21:30 naar bed. en slaapt dan tot 8:00 (gister avond was ie moe, lag 21:00 in bed en werd 8:30 wakker vanmorgen)
om 8:00 krijgt hij dan de fles, gaat weer in bed en slaapt tot goed 10;30.
de rest van de dag doet hij dan 2 a 3 dutjes van een half uurtje. het lijkt soms of hij steeds meer gaat slapen. maar eenmaal wakker issie ook super actief.
spelen, lachen, kletsen, eten drinken, klieren met pap en mam. de meeste slaap krijgt ie dus snachts.
en overdag krijgen we hem dus echt niet op bed.
is altijd al zo geweest.

Fedde gaat rond negen op bed en slaapt dan tot 4 dan krijgt hij een fles en slaapt tot zeven. Dan spelen en rond negen een fles dan een slaapje van een uur, soms iets meer. Daarna op de dag nog 3/4 slaapjes meestal van max 45 minuten. Fedde doet hazeslaapjes.
Maar hij valt nu overdag wel goed in slaap, daar zijn we blij mee.

jayden die gaat slaapt vrond 19.00 uur na een fles en ik maak hem dan om 21.00 uur weer wakker voor een papfles en dan slaapt hij door tot ongeveer 8 uur en krijgt dan nog een papfles en slaapt dan weer door tot ongeveer 10.30. hierna blijft hij wakker en doet tussendoor zo`n 3 x een hazeslaapje van ongeveer een half uurtje. en dit id dan vaak in de box of in de maxicosi als ik niet thuis ben. ik kan hem op de dag in bed leggen maar dan is het echt brullen. dus dat is helaas geen succes.

Tim is rond 7 uur 's morgens wakker. Dan krijgt hij een papfles en gaat rond half 9 weer naar bed. Dan slaapt hij 1-5 tot 2 uur. Dan is hij wakker tot ongeveer half 1/1 uur. Dan gaat hij slapen, ook ongeveer 2 uurtjes. Daarna blijft hij wakker tot ongeveer 5 uur/half 6. Dan gaat hij naar bed en maken we hem rond half 10/10 uur nog wakker voor een fles. En daarna slaapt hij dus door tot 7 uur.

Terug
Bovenaan