Slapen

Julia slaapt nog 's morgens na haar ontbijt tot ongeveer 10 uur en 's middags ook na het broodje eten. En soms red ze het aan het einde van de dag ook niet en gaat ze kort voor het eten nog even een uurtje naar bed. We leggen haar rond 7 uur 's avonds in bed en ze slaapt tot 7 uur de volgende dag. Na het ontbijt gaat ze meteen weer slapen....

Warren slaapt van +-/ 19.45 tot 07.00 en gaat dan om 09.00 weer naar bed tot een uurtje of 11.00.

's Middags slaapt hij dan van 15.00-16.30

Zeker nu hij het hele huis doorsjeesd heeft hij ècht zijn slaapjes nodig!

X
Evje

Hier ook nog een meisje die echt haar 2 slaapjes nodig heeft.
Had wel verwacht dat ze al iets langer wakker zou zijn onder tussen maar dat valt eigenlijk mee.
Ze is voortaan tussen 07.00 en 07.30 wakker gaat dan rond 9.00 uur weer naar bed slaapt een uurtje en gaat na het brood nog naar bed rond 13:00uur en dan tot een uur of 15:00uur- 15:30 en dan s avonds weer om 19:00uur en dat heeft ze echt nodig want in een keer is ze moe en dan is er ook echt helemaal niks meer mee te beginnen...
Dus lekker naar bedje!

onze Julia gaat tussen 19.30 en 20.00 uur anar ebd en wordt meestal rond 7.30 wakker.

Ze slaapt dan nog van 9.00-10.30 en van 14.00-16.00

Fijn ritme vind ik zelf!

hier een meid die soms zelfs drie slaapjes heeft...
ze slaapt van 8 tot 8 snachts.
Dan smorgens van half 10 tot half 11 (moet ik haar wel wakker maken). En dan na haar brood van 12:30 tot 14:30, soms zelfs 15:30. En soms als ze moe is gooi ik haar na haar eten nog even naar bed en slaapt ze soms ook nog 50 minuten...

Ze doet zo veel!! Is zo druk, ze heeft het gewoon nodig!

Nou dan heb ik een weinig slaper als ik dit zo lees! Ze slaapt van 19.00 tot 8.00 en tussen de middag van half 1 tot half 3. En het is echt wel een bezig bijtje, loopt al aan 1 hand. Moet wel zeggen dat als ze 's morgens eind van de ochtend in de auto of kinderwagen zit, ze een klein dutje doet van 10 minuten ofzo.

Roan ook erg weinig in tegenstelling tot de meeste hier.
Roan slaapt van 20u tot 8u. Dan van 10u tot 12u en dan om 20u pas weer. Af en toe van 16u tot 17u nog even, maar dat komt niet vaak voor. Ligt er ook maar net aan wat we die dag gedaan hebben. Vorige week naar de dierentuin geweest toen sliep ie van 20u tot 11u de volgende ochtend haha

Terug
Bovenaan