Slapen

hi dames, wel effe dit kwijt, ik weet niet hoe en welke stand ik moet nemen om te slapen., ik blijf bijna de hele nacht wakker

drink ook wel warme melk voor dat ik op bed ga , ik wordt er wel knettergek van , dat ik mijn juiste stand niet kan vinden
een beetje oneeerlijk naar mijn partner toe want die wordtook wakker van mijn gewoel , mr soms ook niet hoor

goed dames zit in mijn 33 ste week du denk maar effe volhouden

hier hetzelfde, het is nu 2.29 uur en ik lig weer eens op de bank.
Het is al een aantal weken terug dat we de hele nacht samen in 1 bed hebben gelegen. vaak kom iktegen de ochtend naar bed en kan ik een paar uurtjes slapen, verder doezel ik wat!
Ben nu 30 weken.
Iedereen zegt als je de rust maar pakt, maar makkelijk is het niet als je de hele nacht alleen beneden zit/ligt/hangt.
Du snap heel heel goed dat je knettergek word!!!

idd nog even volhouden (vind het een rotzin maar helaas is het niet anders!!!)

Op zich slaap ik nog redelijk.. Lig veel op mijn zij en de andere zij.. Maar vannacht echt elk uur op de klok gezien, niet echt tof. Wel wat tussendoor geslapen maar elke keer maar korte stukjes..

Voor het liggen, misschien wat experimenteren met extra kussens?
veel sterkte ermee...

Het is net of je gedachte kan lezen, wat een gedoe ik ben vrijdag 30 weken en kan al weken niet goed slapen, en dan doezel je wat en dan gaat je man vaak naar toilet, mn dochter had afgelopen nacht last van een mug, de kleine in mn buik was druk bezig met sporten. En ik kan alleen maar op mn zij liggen, en dan gaan je benen zo slapen.
Rusten smiddags, zit er helaas neit in met een dochter die rondloopt, en daarbij ik heb geen zitkont op het moment, wil alles gedaan hebben voordat de kleine komt.
En wij moetne al vroeg klaar zijn, want onze dochter is met 35 weken en 6 dagen geboren, en wil nu voor die tijd klaar zijn, dus heb nog 6 weken. Pffffffffffff
Kan niet wachten totdat de kleine komt. Hoop natuurlijk wel dat deze zeker tot aan 37 weken blijft zitten, is toch iets fijner gevoel.

Wat een geklaag, maar ja het hoort er allemaal bij.

ik heb er geliukkig geen last van dat ik niet kan slapen met m,n zoontje hadtik dat ook vondt het een ramp wist toen niet hoe ik moest liggen maar was toen erg veel aan gekomen nu niet ik ben 2 kilo afgevallen de kleine zit van myn te snoepen want het groeit goed gelukkig dus ik ben er bly mee wel moet ik veel plassen maar val daarna als een blok in slaap dus erg fyn ik ben nu 32,5 week zwanger

Terug
Bovenaan