slapen?

Even een vraagje over het slapen. Hij is nu 21 weken en slaapt dus eigenlijk nog maar 2 keer per dag. Na zijn ochtendfles gaat hij terug en slaapt hij tot fruithapje. Dan blijft hij op tot zijn fles en gaat daarna 2,5 uur naar bed. Dan volgt groentehap en later weer een fles. Tussendoor leg ik hem wel op bed, maar slapen doet meneer dus echt niet. Ik maak hem laat in de avond nog wel wakker voor een laatste voeding maar dan is hij niet echt wakker. Is het niet een beetje weinig slaap voor een kindje van deze leeftijd?

ethan heeft ook maar 2 slaapjes hoor..

vandaag heeft hij vrij veel geslapen 6uur was hij wakker(*gaap*) hij slaapt daarna van 9 tot 11 dan na zijn fruithap viel hij om 1 uur in slaap en heeft tot 3 geslapen .. en hopelijk krijg ik hem 8 uur gewoon in bed

Hier eigenlijk niet anders. Tim slaapt ook 2x per dag, en dan als het mee zit 2 uurtjes per slaap. Maar die haalt hij niet altijd. De nacht slaapt hij wel gewoon door in principe.

Onze jochem komt om 5 voor zijn fles en gaat dan terug.
Dan is ie om 8.30 meestal wakker tot 10 en dan gaat tie 's middags nog terug tot ongeveer half 3 en dan om 18 uur naar bed tot de laatste fles. en zo weer verder.
Dus op de dag ook 2 slaapjes......zee geven het zelf wel aan hoor als ze niet willen gaan ze echt niet slapen.....

Jorn slaapt over het algemeen ook nog maar 2 x per dag.

hij komt rond 7 uur voor zijn fles.
dan slaapt hij van 8 tot half 10
dan krijgt ie rond 11 uur de fles
slaapt dan van ongveer half 12 tot half 2
dan om 3 uur de fles
en als ik geluk heb slaapt meneer nog eens een half uurtje. maar over het algemeen niet.
om 19.00 krijgt hij de laatste fles en gaat meneer zonder mokken naar bed.

(vandaag liep wat anders..., half 6 fles. toen weer geslapen tot 08.15 toen om half 11 de fles. toen om half 12 slapen tot 1. toen half 3 de fles en toen heeft jorn nog geslapen van 3 tot half 5. 18.30 de fles en om 19.00 weer naar bed. en slaapt nu gelukkig nog)

Terug
Bovenaan