Ooooh, zo herkenbaar!!!!
Iris sliep eigenlijk na 10 maanden pas wat door, maar dan ging het 1 á 2 maanden goed en dan was het weer mis. Dit is bij ons dus eigenlijk altijd al een probleem geweest en vaak nog!
Iris geeft niet snel op, ze wordt dan zo hysterisch dat ze dan uiteindelijk wel tussen ons in belandt, niet goed, ik weet het, maar op zo'n moment zijn wij echt ten einde raad! Nu gaat het bijna een week weer goed, eigenlijk iedere keer weer een verrassing. We laten haar vaak ook een tijdje huilen hoor, maar zoals ik al zei, het is een echte volhouder! Overdag is het ook al een mega boef!
Wij hebben 's avonds in ieder geval een vast ritueel. (schone pamper, pyjama en slaapzak aan, knuffels welterusten wensen en muziekdoosje aan, het licht op de overloop blijft branden tot wij op bed gaan en 3 spenen in bed zodat ze altijd wat bij de hand heeft). Soms gaat ze ineens staan en wil ze niet liggen, ik loop dan gewoon bij haar weg en leg later nog een dekentje over heen. En wanneer ze verkouden is, dan worden alle middeltjes uit de kast getrokken in de hoop dat ze maar goed gaat slapen (luuf, warm slaapzakje, dikkere pyjama, uien naast het bed en evt de neusspray). De ene keer gaat het een tijdje erg goed en dan is er zo maar ineens weer wat mis en duurt het weer even (soms 2 dagen, dan weer een week) voordat het weer goed gaat.
veel succes!!!!