Slapen....

Roan heeft tot gisteren, vanaf dat hij 2 weken oud was in inbakerdoeken geslapen.
Hij draait zich al geruime tijd om en is zo sterk dat hij zich loswurmt..dus we moesten stoppen met inpakken.
Gelukkig gaat dit erg goed! Alleen....moet ik vaak naar hem toe omdat hij huilt omdat hij dan zijn speen kwijt is. Zodra hij zijn speen heeft slaapt hij weer verder. Nou zou het fijn zijn ook voor hem Haha als hij zelf zijn speen terug kon stoppen. Hij zoekt er wel maar het vindt zijn speen niet.

Hebben jullie kindjes dit ook? Herkennen jullie dit en vooral....wát is jullie oplossing?
Zat te denken aan zo'n knuffel waar je een speen aan kunt vast maken maar weet niet of dat nou oplossing is want dan moet hij dat altijd vast houden en gaat ie er straks mee spelen.
Ik sta met alle liefde tien x op hoor in de nacht maar wát meer slaap is toch ook wel fijn,zeker als je moet werken;-)

ben benieuwd naar jullie ervaringen en oplossingen

liefs!
 
Ik ben ook benieuwd of iemand een oplossing heft, want Jaimy heeft hetzelfde. Vaak gaat t goed en hoeven we er maar 1 of 2 keer heen, maar afgelopen week bleef ie maar vragen...
Zo'n doek eraan helpt bij ons niet, want dan gaat ie er idd mee spelen en trekt ie zo de speen eruit...
Wou dat ie t ding zelf zocht en in z'n mond stak, maar hij huilt dan in z'n slaap en zoekt dan zelf niet... Hopelijk is t gewoon een fase...
 
Marly (6,5 mnd) duimt, dus ik hoef er niet uit. Ze slaapt van 19.00-9.30 uur.

Amy (19 mnd) heeft wel een speen en daar moest ik wel wat keren voor uit m'n bed. Ik denk dat ze een maand of 9 was toen ze zelf haar speen weer kon pakken 's nachts. Allen als de speen uit bed valt kun je er weer naar toe, hahaha.
 
Nou, bij ons is de oorzaak van t vele vragen om de speen bekend.
Vanochtend ontdekten we z'n 1e tandje :) superleuk! Grappig dat ie straks geen tandeloos bekkie meer heeft. En fijn om te weten dat t dus een fase is...
 
hoi Marleen,


Bij mij hetzelfde!

ben je nu overgestapt naar een slaapzak? want dat helpt ook.
Ik probeer de speen zo min mogelijk in zn mond te doen en als hij in slaap valt zonder...dan ben ik blij..maar na 3 of 4 uurtjes word hij toch weer wakker en dan wilt ie toch z'n speen...

overdag doet ie zelf zn speen in zn mond en draait ie ermee etc etc,... en masseert zn tandvlees dr mee,.... maar snachts is hij daar te slaperig voor denk ik...dus ik denk dat het heel normaal is... ze zijne r nog te klein voor denk ik.

succes
gr jenn
 
oh was nog even vergeten te zeggen dat ik er wel een doekje aan vast gemaakt heb... een van de ikea met een kikkerhoofdje er aan vast...een vriendin van mij zei dat ik dat doekje vanaf dat hij geboren is tussen mn borst moet leggen en dr mee moet slapen en zo komt mijn lichaamsgeur dr op en nu slaapt hij dr zelf mee en ruikt hij er aan, heel schattig en vertrouwd.
groetjes
 
Terug
Bovenaan