Slapen

Caileigh is nu 12 weken en is nu na de fles toch wel ruim een uur wakker voordat ik een beetje merk dat ze moe wordt. Als ik haar weg leg ligt ze nog even te brabbelen tegen haar knuffeltje of ze klaagt een beetje maar wordt daarna wel stil. Ik neem dan altijd aan dat ze aan het slapen is. Doordat we poezen hebben en ik die niet zonder ons in haar kamer wil hebben zit de deur dicht en als ik deze open maak, is er dermate herrie dat ze toch wel wat wakker wordt. Ik ga dus niet zo snel kijken.
Nu is het mij opgevallen dat de laatste paar keer dat we weg gingen ze helemaal niet sliep, maar gewoon stil in bed lag! En ik vind het absoluut geen probleem dat ze wakker in bed ligt, maar ik vraag me toch af of ik haar dan naar beneden moet halen of gewoon lekker moet laten liggen. Misschien is ze wel eventjes wakker maar valt 10 min later weer in slaap. Hoe doen jullie dat?

Hier is hetzelfde. Ik kwam er laatst ook achter dat ze nog niet sliep maar gewoon lag te kijken. Ik laat haar dan lekker liggen, stil is stil nietwaar?!;-) Als ik dan 10 min later weer ga kijken slaapt ze meestal weer. En anders dan hoor ik het snel genoeg haha.

Liefs ciomama

Gewoon lekker laten liggen. Mijn moeder zei altijd al slaap je niet dan rust je toch. Er zijn dan niet zoveel prikkels en misschien vallen ze dan toch uit zichzelf in slaap.

xx

hoi,
hier nog z'on baby, gisteren lag ze zelfs een half uurtje wakker tespelen , ze ligt in de wagen met z'on wagenspanner erboven en daarna ging ze weer slapen een uurtje, dus ik zou zeggen zolang ze niet huilen lekker laten liggen/rusten. Ze is nu bij mij ook 12 weken en is ongeveer een uurtje wakker na de voeding, 's avonds langer maar dan gaat ze om 9-half 10 naar bed tot de volgende morgen tussen half 8- 9 uur.

Dit heb Rivano al vanaf het begin gehad dat ie wakker ligt en later toch slaapt.ik laat hem ook altijd liggen....hier is het sinds 2 weken een rommeltje wat slapen en voeding betreft.overdag veel hazenslaapjes en veel drinken.snachts gelukkig wel goede slaap.en hier sochends huilerig i.p.v in de avond....kom soms alleen maar aan stofzuigen en de was toe vind pittig maar probeer het maar te nemen zoals het is,is het makkelijkst voor jezelf ook

liefs jootje

Hier sinds twee weken ook het zelfde. Ravi slaapt niet meer "netjes" zijn drie uurtjes achter elkaar. Wij kunnen hem uitstekend in de gaten houden met de luxe babyfoon waar een cameraatje in zit. Ik zie dus eigenlijk de hele dag wat hij aan het doen is. (alhoewel je er steeds minder naar kijkt :)). Maar hij ligt ook af en toe wakker in zijn bedje. Brabbelt dan wat tegen hem zelf of naar de lamp. Kijkt naar het raam en de gordijnen en valt weer in slaap. En de afgelopen dagen is hij een uur voor zijn fles al wakker en wil er dan uit.
Liefs

Oh misschien ook handig om antwoord te geven op je vraag :) Ik zou haar lekker laten liggen. Als ze het zat is laat ze dit ook wel merken toch. En inderdaad als ze niet slapen rusten ze wel. Misschien vind ze het zelfs wel fijn om alle prikkels zo te verwerken?
Liefs

Terug
Bovenaan