Caileigh is nu 12 weken en is nu na de fles toch wel ruim een uur wakker voordat ik een beetje merk dat ze moe wordt. Als ik haar weg leg ligt ze nog even te brabbelen tegen haar knuffeltje of ze klaagt een beetje maar wordt daarna wel stil. Ik neem dan altijd aan dat ze aan het slapen is. Doordat we poezen hebben en ik die niet zonder ons in haar kamer wil hebben zit de deur dicht en als ik deze open maak, is er dermate herrie dat ze toch wel wat wakker wordt. Ik ga dus niet zo snel kijken.
Nu is het mij opgevallen dat de laatste paar keer dat we weg gingen ze helemaal niet sliep, maar gewoon stil in bed lag! En ik vind het absoluut geen probleem dat ze wakker in bed ligt, maar ik vraag me toch af of ik haar dan naar beneden moet halen of gewoon lekker moet laten liggen. Misschien is ze wel eventjes wakker maar valt 10 min later weer in slaap. Hoe doen jullie dat?
Nu is het mij opgevallen dat de laatste paar keer dat we weg gingen ze helemaal niet sliep, maar gewoon stil in bed lag! En ik vind het absoluut geen probleem dat ze wakker in bed ligt, maar ik vraag me toch af of ik haar dan naar beneden moet halen of gewoon lekker moet laten liggen. Misschien is ze wel eventjes wakker maar valt 10 min later weer in slaap. Hoe doen jullie dat?