slapen

Hoi meiden,

Kian is inmiddels alweer 5 weekjes, maar wil 's nachts niet voor 1.30 in zijn eigen bed gaan slapen... Als ik hem bijvoorbeeld om 1.00 in bed leg, begint hij direct te huilen, ook als hij daarvoor bij me sliep. Als ik hem om 1.30 in bed leg, wakker of slapend, slaapt hij wel. Waarom?? Hebben jullie ideeen??

Overdag slaapt hij beter, maar huilt hij ook veel als hij in bed of box gelegd wordt. Ik had eerst het idee dat hij pijn heeft, krampjes of maagzuur. Hij spuugt, slikt en hikt namelijk veel en is erg onrustig. Hij krijgt nu johannesbroodpitmeel voor de borstvoeding. Hierdoor is hij wel tevredener geworden, maar toch blijft het slaapprobleem bestaan.. Ook hebben we druppeltjes voor krampjes, maar die werken naar mijn idee niet..
Gewoon laten huilen is geen optie, omdat mijn vriend om 4.00 moet opstaan voor zijn werk. We hebben dit 2x geprobeerd en toen bleef hij 2 uur lang huilen, tot de volgende voeding..
Misschien inbakeren?? Of hebben jullie andere tips?

ja inbakeren en iets wat naar jouw ruikt in bed leggen.
wij gebruiken tegen de krampjes infacol sinds deze dinsdagavond en hebben het idee dat het werkt.
ze raden cinababy zelfs af.
ook het cb vroeg of we dit gebruikte.

sterkte en dat je de goude tip krijgt of dat je de oplossing vindt.

Waarom wordt cinababy afgeraden?
Wij gebruiken het en het werkt hier heel goed.

Cb zei tegen me dat baby's vaak 's avonds niet willen slapen, dat het een fase is wat vanzelf beter wordt. Wij hebben ons daar bij neergelegd en hij slaapt nu vanaf 23.00. Tot die tijd is ie bij ons beneden.
Rest van de nacht en overdag slaapt ie wel.

Ik ben ook van de infacol overgegaan op de cinababy. Die hielp hier veel beter. Maar bij de een werkt infacol beter en bij de ander cinababy. Kwestie van uitproberen.

Hier ook in de avond en nacht problemen met het slapen. Inbakeren is voor ons geen optie. Hij wil ruimte om hem heen blijkbaar.

misschien een puckababy? is niet het hele strakke van het inbakeren, maar dan ligt ie net knus genoeg om niet meer met z'n armpjes te kunnen maaien. en voor de krampjes zou ik het niet weten in combinatie met bv, ik geef nutrilon omneo, dat helpt heel goed mocht je ooit over gaan op fv, sterkte!

Die van mij is 7 weken. Wil ook niet voor 23u naar bed. De wieg staat naast mijn bed. Sinds kort wil hij wel alleen slapen. Voorheen moest ik er echt naast blijven liggen. Als hij echt niet wil slapen geef ik soms n speen.

Tegen darmkrampen kan helpen om hem meer diagonaal te voeden. Dus kontje lager dan zijn schoudertjes. Ik heb gelezen dat ze van het probioticum orthica start minder krampjes krijgen. Niet zelf uitgeprobeerd.

Babies schijnen s avonds alerter te zijn omdat als je bv geeft er dan meer of minder suiker in zat of zo. Kan de details niet meer herinneren, weet alleen dat t normaal is.

Bedankt voor de tips! Ik ken infacol niet.. Kun je dat gewoon bij de drogist halen? Kian ging gisteravond gewoon om 20.00 slapen, hihi. Kwam daarna om 1.00 en 5.00 en 9.00 voor voeding. Heerlijk! Ik hoop dat hij dit vol houdt.. Sinds 9.00 is hij nu vrolijk wakker. Hopen dat hij dit ritme vol houdt....

Terug
Bovenaan