Slapen

Meestal slaapt Lizzy lekker door maar de laatste week slaapt ze wat minder..alleen vorige week had ze een sprongetje dat ze een nacht slecht sliep en de volgende nacht liep ze los.
Maar nu afgelopen 2 nachten word ze 4 uur wakker en wil ze echt niet meer teruggelegd worden en huilen.
Meest als ze komt s'nachts is het even vasthouden en we kunnen haar dan weer terugleggen.
Maar nu wilde ze echt niet meer teruggelegd worden beneden lachen en gek doen.
Hebben jullie kleintjes dat ook soms dat ze dan niet teruggelegd willen worden ?
Vorige week de nacht dat ze dat sprongetje had was ze van 1 tot kwart over 4 wakker..we hebben haar toen om half 4 toch echt terug gelegen en ze heeft tot kwart over liggen huilen en viel gelukkig in slaap.
Hoop dat deze fase weer gauw voorbij is.

xxx

Wat lastig dat ze zo kort slaapt. Breekt je zelf misschien ook een beetje op, waardoor je er minder geduld mee hebt...
Hoe is ze overdag? is ze dan ook moe? Hoeveel slaapt ze dan?
Anders moet je misschien haar overdag minder laten slapen... Misschien is ze gewoon echt wakker dan?

Mijn zoon slaapt eigenlijk altijd goed (tot tussen 07.00 en 08.30 uur). Als hij wakker wordt s nachts moet ik hem er echt niet uit halen, want dan wil hij niet meer terug in bed... en vind hij het idd te gezellig.
Eigenlijk hoef ik alleen maar zijn speen weer in bed te leggen, en gaat hij wel weer verder slapen als hij een keer wakker is 's nachts.

Ik hoop voor je dat ze snel weer beter slaapt.

Hey,

Overdag slaapt ze sindskort alleen nog maar in de middag heeft ze ook echt nodig zo ongeveer 2 uurtjes in de middag want ze is dan echt moe.
Meestal slaapt Lizzy ook wel goed 19:30 erin en de volgende ochtend verschilt hoelaat ze wakker word de ene keer 6 uur de andere keer 9 uur,
Maar sinds een weekje is slaapt ze wat minder.
Ik zou niet wat weten wat het is..hoop dat ze weer gauw in haar goede slaap patroon valt.
Slaapt jou zoon ook nog in de middag vdh123 ?
De meeste kindjes hebben het echt nodig..onze oudste dochter nu 3,5 jaar slaapt ook meestal nog in de middag.

Liefs

Hoi Zeevang,

Ja mijn zoon slaapt ook nog 's middags, wel heel wisselend de ene keer een uurtje de andere keer 2,5 á 3 uur. Hebben kinderen vaak wel nodig idd...

Misschien heeft Lizzy dan toch nog last van een sprongetje ofzo... Helemaal omdat het sinds een weekje is... wie weet een periode...

Sterkte ermee!

Ja Lizzy slaapt ook 2 a 3 uurtjes in de middag.
Meest tussen 1 en 4 en dan roep ik haar wel om 4 uur.
Ze heeft vannacht weer lekker doorgeslapen vanaf 19:30 tot 9 uur vanochtend denk ook dat ze nog last van een sprongetje had.
hoop dat het slapen weer zo voort mag zetten.

Liefs

Hey!

Sven heeft ook een tijd gehad dat ie om 5 uur klaar wakker was. Wij hebben hem toen Valdispert voor kinderen gegeven en dat hielp toen wel. Aan de andere kant hadden we ook het vermoeden dat hij wakker werd van teveel licht en geluiden. mijn man staat nl om half 6 al op en meneer werd daar elke keer wakker van. Hij wilde er dan ook uit.
Nu hebben we hem weer op zolder gelegd, omdat het daar donkerder is en hij minder geluiden opvangt. Hij slaapt nu weer als de beste.

Daarnaast heeft Sven ook een tijd lopen spoken in de nachten. hij werd dan rond half 3 wakker en ging pas rond 4 uur weer slapen. Met of zonder valdispert, het maakte niet uit. Wij haalden hem er niet uit. dat doen we nooit als ze niet ziek zijn. Ja... hij huilde maar het is wel vanzelf weer over gegaan.

Sven slaapt 's morgens en 's middags nog. Beiden een uur. 's middags iets langer. In totaal 2,5 uur ongeveer. Hij gaat er rond half 8 in en is tegenwoordig om half 8 wakker. Heerlijk moet ik zeggen. Maar het is afkloppen meneertje kan zijn ritme ook zo weer veranderen. We genieten zolang als het duurt en ik tank nu echt lekker bij en kan het in de avond ook iets later maken, ik ben een echt avondmens.

Vannacht heeft ze lekker bijgetankt, ik ben benieuwd wat ze aankomende nacht gaat doen.

xx

Hey,

Ze heeft de afgelopen 3 nachten weer goed geslapen denkt toch dan een sprongetje waar ze nog last van had want ze loopt nu sinds een 10 dagen.
Wel weer lekker hoor want die gebroken nachten zijn zo vermoeiend.

Liefs

heb het hier nog niet gehad dat hij er 's nachts uitkwam en niet meer terug wilde. Nou wordt Quinn ook eigenlijk niet wakker. Af en toe huilt hij even flink in zijn slaap en dat is dan na een 10 min weer voorbij. Dus kan er niks over zeggen...
Lekker dat ze 's ochtends wat langer blijven liggen. Hier is meneer over het algemeen tussen 6 uur en half 7 wakker. Gaat 's avonds rond half 8 naar bed. Miss dat het hier komt door de wekker die altijd vroeg gaat, heb namelijk het idee dat hij daar op reageert. Gelukkig nu in de vakantie slaapt hij uit tot 7 uur/half 8. Is al een hele verademing voor mij aangezien ik ook echt een avond mens ben.
Wat betreft sprongetjes, hier merk ik er niet zo veel van. Maar ik heb er nog geen een echt opgemerkt. Dus of hij heeft er geen last van, of ik zie het gewoon niet...

Terug
Bovenaan