Dag moeders,
Ik ben benieuwd hoe jullie het doen met het slapen van de kleine ukke puks.
Ons kleine meisje kost veel tijd om haar in slaap te helpen namelijk.
Zo vind ze het fijnst als we in slaap wiegen en dan (niet te vroeg) in bedje leggen.
Of in bed leggen en dan erbij zitten om de speen vast te houden want die laat ze steeds los.
Vaak kost me dat bij elk slaapje een uur!
Dat kan echt niet vind ik en dat moet anders.
Maar ze kan de speen nog niet goed vast houden.
En we hebben nog een dochter rond lopen en dan hebben je simpel weg de tijd gewoon niet.
Natuurlijk laat ik er haar ook gewoon huilen maar dan kan ze echt niet de slaap pakken.
Stiekem hoop ik dat ze gewoon na de fles zo moe is dat ze bij mij in slaap valt en dan kan ik haar zo in bedje leggen..te erg!
Ook leggen we haar soms in een puckababy maar dat scheelt ook niet veel om eerder te laten slapen.
Vooral s avonds bij het avond slaapje heeft ze heel veel moeite.
Als ze slaapt dan slaapt ze wel uren achter elkaar. (afkloppen)
IK ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik ben benieuwd hoe jullie het doen met het slapen van de kleine ukke puks.
Ons kleine meisje kost veel tijd om haar in slaap te helpen namelijk.
Zo vind ze het fijnst als we in slaap wiegen en dan (niet te vroeg) in bedje leggen.
Of in bed leggen en dan erbij zitten om de speen vast te houden want die laat ze steeds los.
Vaak kost me dat bij elk slaapje een uur!
Dat kan echt niet vind ik en dat moet anders.
Maar ze kan de speen nog niet goed vast houden.
En we hebben nog een dochter rond lopen en dan hebben je simpel weg de tijd gewoon niet.
Natuurlijk laat ik er haar ook gewoon huilen maar dan kan ze echt niet de slaap pakken.
Stiekem hoop ik dat ze gewoon na de fles zo moe is dat ze bij mij in slaap valt en dan kan ik haar zo in bedje leggen..te erg!
Ook leggen we haar soms in een puckababy maar dat scheelt ook niet veel om eerder te laten slapen.
Vooral s avonds bij het avond slaapje heeft ze heel veel moeite.
Als ze slaapt dan slaapt ze wel uren achter elkaar. (afkloppen)
IK ben benieuwd naar jullie ervaringen.