Slapen

Hoi,

Julia slaapt ook nog steeds in haar ledikantje. Zolang ze er niet uitklimt, houden we dat ook zo!

Gr Gitte

Hey

Floor slaapt al sinds mei in een groot bed. En dit bevalt meestal heel goed. Het fijnste is dat ze, als we ergens heen gaan, gewoon in een groot bed slaapt, waardoor we alleen zooi voor der zus mee hoeven te nemen.

Liefs,

T

Julia sliep in een peuterbedje, maar sinds we terug zijn van vakantie (eind oktober) wil ze weer alleen maar in haar ledikantje slapen. En aangezien we het ledikant voorlopig toch niet nodig lijken te hebben (zie mijn antwoord op vorige topic) laten we het maar zo.
Als we ergens anders zijn (bij opa en oma bijv) slaapt ze wel in een gewoon bed.

liefs

stan slaapt al 8 maanden in een groot bed. en dat gaat prima. we hebben dat bewust zo vroeg gedaan omdat hij eraan toe leek te zijn, en even later wisten we ook dat we een tweede kindje verwachtte. het heeft drie dagen geduurd voordat hij in bed bleef slapen, eerste avond met tranen op de ogen hier gezeten zo hard was hij het schreeuwen en daarna viel hij drie dagen op de grond voor de deur in slaap.

maar we hebben volgehouden en hem geen ander bedje meer laten zien!

het is wel even slikken. als je je kleine peutertje in zon groot bed laat liggen hihi

liefs

Toevallig liggen Seth en Noor vanavond voor het eerst in hun 'grote' bed. Mijn man heeft ze zelf gemaakt, van steigerhout. Het is heel goed gegaan, ze zijn meteen gaan slapen, zelfs eerder dan eerst!

Bram slaapt nu nog in een ledikant, hij heeft wel een dekbed sinds kort. Hij vind het dekbed erg fijn en sport niet meer het heel ledikant door. Nog eventjes en dan krijgt hij een peuterbed. Dit gaat nog een paar maanden duren, ivm verbouwing.

Ik ben benieuwd hoe dat gaat, er zit zowiezo een rekje bij dat hij niet zomaar uit bed kan vallen.

Ela slaapt sinds haar 2e verjaardag in een peuterbed, ze was er ook echt aan toe. Ze slaapt veel rustiger in en komt er bijna niet uit! 's Morgens komt ze rond 8uur uit haar bed en komt ze bij ons, nou hoe netjes wil je het hebben.. :)
Liefs

Terug
Bovenaan