Slapen

Alicia slaapt de laatste tijd weer erg veel.
ze word 's nachts nog steeds 1 keer wakker en na even knuffelen slaapt ze weer.
maar overdag slaapt ze veel.

bijvoorbeeld gisteren: sliep ze uit tot half 11! ging ze er half 1 weer in tot 2uur en was ze om half 4 alweer moe. dus nog keer erin en dan maken we haar na een uur weer wakker. maar ze is dan echt niet te genieten. ze gaat er dan ook zonder problemen 's avonds om half 8 weer in.

ja doen we ook haha. alicia kan niet gewoon lopen die rent de hele dag. en ze is ook vreselijk aan het uitdagen. jat ze me telefoon en rent ze hard weg. of laatst hadden we macdonalds gehaald jatte ze me milkshake en ging aan de andere kant van de tafel staan zodat ik er niet bij kon

Jochem slaapt nu ook wel weer meer, hij gaat meestal om 11u weer op bed tot 13u en dan 's avonds rond 19u en dan slaapt tie gewoon het klokje rond
's nachts zelden wakker gelukkig

Nou ik zou het wel even in de gaten houden.
En het is ook zo dat kinderen die veel slapen, moe worden door het slapen.
Klinkt een beetje vreemd maar het is wel zo.
Des te meer Evy slaapt des te minder is ze te genieten. Maar Evy slaapt niet meer zoveel.
Gaat om 19.00 uur naar bed, slaapt tot 08.00 uur.
Smiddags 12.30 naar bed en slaapt ze anderhalf tot drie uurtjes. Er zijn zelfs al dagen bij dat ze tussen de middag niet meer willen slapen. Maar dan is ze om 17.00 uur helemaal op.

Pfft wat slapen ze bij mij dan weinig, Tjerk slaapt van 20.00 uur tot 7 uur en soms 's middags een uurtje. Met veel geluk 2. Maar meestal helemaal niet. Koen slaapt nog minder. Ze zullen het wel van mij hebben, ben ik bang. Ik sliep normaal ook maar 5 of 6 uurtjes. Maar dat klinkt nu even als uitslapen. Vannacht 4 uur geslapen en voel me beroerder dan met 2 a 3 uur.

Supertje, dat komt me bekend voor! Meestal slaap ik zo'n 3 a 4 uur (toch iets meer dan jou) 's nachts, en als ik een keer goed door heb kunnen slapen ben ik dood en doodmoe en heb ik hoofdpijn!

Terug
Bovenaan