onze dochter is nu 5 weken oud. ze is vaak heel erg onrustig. overdag wil ze sinds anderhalve week niet meer slapen (af en toe smiddags een paar uur). ze is dan wel moe maar zo onrustig dat ze alleen in slaap valt als ze bij mij of papa ligt, en dan ook heel licht. zodra we haar in bedje box wippertje of kinderwagen liggen huilt ze binnen 5 minuten. s nachts gaat het wel redelijk, nemen haar met ons mee naar bed en dan slaapt ze vaak wel even. na het nachtflesje gaat ze in haar bedje en slaapt dan wel een uurtje of vier en soms na het volgende flesje ook nog, maar overdag is het over met de rust. heb wel geprobeerd haar te laten huilen in bedje en er b.v. bij te blijven maar ze vakt niet in slaap. ik ben een beetje ten einde raad. ze krijgt in mijn beleving veel te weinig slaap waardoor het alleen maar erger wordt voor mijn gevoel. laten huilen werkt niet, maar ben ook bang dat als ze de hele dag bij ons ligt het steeds moeilijker wordt om haar zelfstandig te laten slapen. bovendien is het voor ons niet meer te doen. een draagzak vindt ze niet zo fijn. heb ook een puck a baby. snachts werkt dat vaak prima maar overdag dus ook helemaal niet.heeft iemand tips voor mij, lees namelijk zoveel verschillende adviezen op internet van laten huilen tot je kan een baby van 5 weken niet genoeg bij je houden en hiermee verwen je ze niet....kom er even niet meer uit.