slapende handen

Ik heb sinds 2 weken erg last van slapende handen, vooral snachts maar ook heel veel overdag. En met name wanneer ik iets vast houd krijg ik meteen tintelingen in mijn handen. Ik heb nu echt moeite om mijn dochter haar flesje te geven want met mijn hand en arm waarmee ik haar vast houd gaat het echt helemaal mis, naar 1 minuut voel ik niets meer in mijn hand. En het doet me ook zeer. Weet iemand wat dit is? en vooral wat je eraan kunt doen?
 
Ik had hier ook heel veel last van. Soms had ik ook het gevoel hele dikke handen te hebben. Vooral 's nachts. Op advies van de huisarts slik ik 3x per dag een vitamine B-pil die de doorbloeding verbetert. Ik heb nu nauwelijks nog last
 
ik had het ook, maar door de bevalling was ik heel moe. En aangezien mijn arm vroeger uit de kom is geweest schijnt het dat ik daardoor pijn in mijn arm en hand had. Nu is het gelukkig over. Die tip van de vitamine B vind ik echt top!

Groetjes Mariska
 
Toch maar even naar de dokter gaan, denk ik. Het zal waarschijnlijk niets bijzonders zijn, maar een vriendin van mij had ook last van tintelingen en dat bleek MS te zijn. Ik hoop niet dat ik je bang heb gemaakt, maar voor de zekerheid toch even laten bekijken?
 
ja zijn het twee vinger of al.het kan van alles zijn carpaal tunnel syndroom kan het ook zijn een knelling van de zenuwen.en ms wordt met meer dingen vast gelegd.dat spreken ze niet snel uit.ik heb winterhanden of al atrose aan me vingers mij arts vertelde dat voorheen de vit b injectie daarvoor werd gegeven,maar dat is er niet meer.die vit b is wel goed blijkbaar.
ga naar huisarts daar word je ook niet vrolijk van van die arm.
 
Terug
Bovenaan