slapende handen

A

Anoniem

Guest
hoi

wie heeft er van jullie ook snel last van slapende/tintelende handen en benen?komt dit misschien van evt vocht vasthouden?heb het bij de eerste niet gehad en nu wel ,denk ook dat ik vocht vasthoud .wie heeft dit ook of kan me het antwoord geven en evt tips gr wendy 28 ,wk zwanger

hoi

heb er ook last   van alleen bij mij als ik slaap wordt er wakker van weet ook niet wat het is als het vaker voor komt ga ik effen de vk bellen.

nou doei doei lucy

hoi

ja ik heb dat ook heel erg
soms word ik er snachts wakker van en dan moet ik mijn armen naar beneden houden zodat het bloed goed doorstroomt, ik heb het ook als ik aan de telefoon zit en zoals nu achter de pc dan heb ik er ook last van

ook vocht in me voeten jeetje hele olifanten poten heb ik gewoon ook soms als ik me uit kom heb ik het al pfffffffffff

liefs cora

Hoi Hoi dames,

Heel herkenbaar. Gelukkig ben ik er tot nu toe nog niet mee geplaagd, maar tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik het ook gehad.
Het heet carpale tunnelsyndroom en het is (als ik het goed beschrijf) een beknelling van een zenuw, veroorzaakt door vocht. Je kunt er van alles over vinden op internet.

Het is een hele vervelende kwaal, maar de enige troost is dat het vrijwel direct na de bevalling over is.

Succes, Annette

Terug
Bovenaan